اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه ابهر تاکید کرد

لزوم برگزاری جلسات ‌هم‌اندیشی دینی در مدارس

مدیر حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) ابهر بر لزوم برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی دینی در مدارس تاکید کرد.

لزوم برگزاری جلسات ‌هم‌اندیشی دینی در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جهانی ظهر امروز در جلسه مشترک مسئولان آموزش و پرورش و حوزه علمیه برادران ابهر بر لزوم برگزاری جلسه‌های گفتمان دینی در مدارس تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) ابهر اظهار داشت: حوزه‌های علمیه با تمام توان و ظرفیت خود در زمینه بصیرت‌افزایی و برگزاری نماز جماعت و دیگر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی با آموزش و پرورش تعامل و همکاری لازم را خواهند داشت.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر در این جلسه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان، فلسفه غنی‌سازی اوقات فراغت جلوگیری از مفاسد اخلاقی و اجتماعی عنوان کرد.

نقی عزیزخانی با تاکید بر لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای این مسئله برنامه‌های مناسبی داشته باشند و با ارائه برنامه‌های مناسب زمینه غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.

وی افزود: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم باید در مسیر تحقق این شعارها گام بردارند.

وی به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

عزیزخانی افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است. 

انتهای پیام/73002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول