اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تغییر مدیرعامل باشگاه

مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم هرمزگان استعفا داد

مدیر رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان به دلیل فراهم نبودن شرایط برای تداوم همکاری و اجرای برنامه‌ها از سمت خود استعفا داد.

مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم هرمزگان استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر حسین طالبی امروز در نشستی با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه آلومینیوم افزود: در طول یکسال گذشته و حضور تیم فوتبال و والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در مسابقات لیگ برتر تلاش شد با برنامه‌ریزی مطلوب و منسجم و همکاری با رسانه‌های مختلف جمعی کشوری و استانی تمامی اخبار این باشگاه به شکل مستمر انعکاس پیدا کند.

وی با بیان اینکه برگزاری منظم نشست‌های خبری پیش و بعد از مسابقات فوتبال لیگ برتر در فصل گذشته سبب شد از سوی سازمان لیگ برتر باشگاه آلومینیوم به عنوان تیم‌های برگزیده در این بخش معرفی شود، اظهار کرد: با تعامل مناسب مابین مدیریت باشگاه و بخش رسانه‌ای توانستیم برنامه‌های خود را به صورت منظم و مطلوب انجام دهیم.

طالبی همچنین در خصوص گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه آلومینیوم از کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری با مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان توانستیم ظرف مدت کوتاه چند ماهه با تکمیل مدارک خواسته شده جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کنیم و در ابتدای فصل جاری در حال تکمیل فرم‌های نهایی بودیم که بنا به دلایلی از جمله تغییرات مدیریتی مرحله پایانی اخذ مجوز به تأخیر افتاد.

مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه امیدواریم تغییر و تحولات صورت گرفته در عرصه مدیریت مثمرثمر باشد، خاطرنشان کرد: به دنبال احترام به مدیریت باشگاه و آزاد گذاشتن وی برای انتخاب افراد نزدیک به خود و همچنین مطلوب نبودن شرایط جهت تداوم همکاری، تفاوت در نوع دیدگاه‌ها و خط فکری به عرصه اطلاع‌رسانی و انجام برنامه‌های پیش رو از سمت خود استعفا کردم.

طالبی در پایان ضمن تقدیر از مدیرعامل سابق باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان اظهارامیدواری کرد؛ روند موفقیت‌آمیز حرکتی باشگاه آلومینیوم المهدی که به سبب برنامه‌ریزی‌های مطلوب در سال‌های گذشته و استفاده از افراد توانمند به حقیقت تبدیل شده بود و تمامی آنچه که باید برای ورزش هرمزگان صورت می‌گرفت از جمله حضور در لیگ برتر که به سرانجام رسیده بود در مدیریت جدید تداوم یابد.

انتهای پیام/88001/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول