اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان:

16 تیمی شدن لیگ نشان از ضعف برنامه‌ها دارد/ تماشاچیان از دیدن بازی پرسپولیس و استقلال خودداری کنند

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه 16تیمی کردن لیگ نشان از ضعف برنامه‌ها دارد، گفت: تماشاچیان آلومینیوم می‌خواهند که از دیدن بازی پرسپولیس و استقلال خودداری و برای حمایت از تیم خود فردا به استادیوم بیایند.

16 تیمی شدن لیگ نشان از ضعف برنامه‌ها دارد/ تماشاچیان از دیدن بازی پرسپولیس و استقلال خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس پرویز مظلومی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم آلومینیوم پس از بازی با گهر به مدت 20 روز در استراحت بوده است که این میزان تعطیلی برای تیمی همانند آلومینیوم خوب نیست.

وی با بیان اینکه به عنوان یک مربی این میزان تعطیلی را برای تیمش دوست ندارد، افزود: برخلاف آلومینیوم تیم تراکتور در کوران مسابقات خود است.

مظلومی با اشاره به آمادگی تیمش برای بازی فردا و بیان اینکه طی این بازی نگران نیمه اول است، گفت:‌ با این وجود بچه‌ها پس دو بردی که در برابر ملوان و گهر به دست آوردند از انگیزه بالایی برای کسب پیروزی در این بازی نیز برخوردارند.

وی اظهار امیدواری کرد که پیروزی‌های آلومینیوم تداوم یابد و یادآور شد:‌ متأسفانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و همزمانی مسابقات مهم فردا با بازی آلومینیوم، امکان دارد که برخی از تماشاچیان با هدف تماشای بازی پرسپولیس و استقلال در خانه بمانند.

وی از تماشاگران آلومینیوم خواست که فردا از بازی‌های پرسپولیس و استقلال چشم‌پوشی و برای حمایت آلومینیوم به استادیوم خلیج فارس بیایند.

مظلومی همچنین از استاندار هرمزگان، تربیت بدنی و هیئت فوتبال این استان نیز به دلیل رایگان کردن بازی فردا تقدیر کرد.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی گفت: ای کاش سرمربی سابق تراکتور برکنار نمی شد چرا که از برنامه‌های وی شناخت داشتیم و می‌دانستیم که بازی فردا چطور آغاز می‌شود.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان افزود: بازی فردا برای آذرنیا سرمربی جدید تراکتور نیز فرصتی مناسب است تا توانایی‌های خود را به هیئت مدیره این باشگاه نشان دهد.

مظلومی با بیان اینکه آلومینیوم در بازی فردا محروم و یا مصدوم ندارد، گفت: کاری به بازی ذوب‌آهن و نفت نداریم و در بازی فردا با تمام قدرت برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

وی همچنین یادآور شد: تراکتور نیز با توجه به شانس برای کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا، با انگیزه بالایی وارد زمین خواهد شد.

مظلومی پیرامون 16 و یا 18 تیمی ماندن لیگ برتر فوتبال ایران نیز افزود: ایران یک کشور 70 میلیونی و با ظرفیت بالای فوتبالی است و باید به جای کم کردن تیم‌ها، امکانات و برنامه‌های خود را توسعه دهیم چرا که همانطور که مشاهده شد کشور کوچکی مانند امارات لیگ آینده خود را با دو تیم بیشتر آغاز می‌کند.

به گفته وی 16 و یا 18 تیمی شدن لیگ بسته به برنامه‌های کی‌روش دارد.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول