اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهمئی تأکید کرد

برخورد قاطع با فروشندگان مواد غذایی در دکه‌های فلزی

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهمئی تأکید کرد: با متخلفینی که اقدام به فروش مواد غذایی در دکه‌های فلزی و آلومینیومی بکنند به شدت برخورد می‌شود.

برخورد قاطع با فروشندگان مواد غذایی در دکه‌های فلزی

  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی غفاری‌اصل امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در برخورد با متخلفین حوزه سلامت مردم هیچ اغماضی نمی‌شود، اظهار کرد: در نخستین جلسه شورای سلامت شهرستان بهمئی، فروش مواد غذایی در دکه‌های آلومینیومی و فلزی ممنوع شده و از این پس هیچ فروشنده‌ای حق ندارد در چنین دکه‌های مواد غذایی را به مردم بفروشد.

دبیر کمیته سلامت شهرستان بهمئی و رئیس شبکه بهداشت این شهرستان افزود: برای تنگ کردن عرصه بر متخلفان نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم چرا که اگر مردم در میدان باشند و از وجود خطرات فروش مواد غذایی در دکه‌های فلزی آگاه باشند، فروشندگان متخلف نمی‌توانند با چنین اقداماتی سلامت مردم را نشانه بروند.

وی با اعلام خبر برخورد قانونی و قاطع با فروشندگان مواد غذایی در دکه‌های فلزی واقع در سطح شهر لیکک تصریح کرد: دکه‌های فلزی و آلومینیمی موجود در سطح شهر فقط مجوز فروش روزنامه و مجلات را دارند و فروش مواد غذایی در این دکه‌ها ممنوع است.

دبیر شورای سلامت شهرستان بهمئ با اشاره به برخی دیگر از مصوبات شورای سلامت این شهرستان، انتقال مرغ‌فروشان سطح شهر به جایگاه مشخص شده توسط شهرداری، پیگیری موضوع ورمی‌کمپوست با مسئولیت جهاد کشاورزی و برخورد با کارگاه‌های فاقد مجوز را از دیگر مصوبات نخستین نشست شورای سلامت بهمئی در سال جاری برشمرد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بهمئی ادامه داد: انتخاب مشاور برای تعیین جایگاه دفن زباله شهر لیکک از سوی شهرداری این شهر را از دیگر تصمیمات مهم این شورا اعلام کرد و گفت: دفن زباله به شیوه‌ای که سلامت مردم را تهدید نکند از مسائل مهمی است که شورای سلامت بر آن نظارت جدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و ساماندهی سبزی‌فروشان دوره‌گرد که از شهرستان‌های همجوار اقدام به فروش سبزی در شهر لیکک می‌کنند نیز از دیگر برنامه‌هایی است که با تصویب شورای سلامت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/82005/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول