اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 22 پروژه در چابهار

فرماندار چابهار گفت: 22 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان چابهار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‎گیرد.

بهره‌برداری از 22 پروژه در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، ایرج حیدری اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 22 پروژه عمرانی، شهری و روستایی با اعتباری افزون بر 50 میلیارد و 479 میلیون ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

فرماندار چابهار افزود: این طرح‌ها در بخش‌های عمران شهری، آموزش و پرورش، کشاورزی، برق شهری و روستایی و مسکن روستایی هستند.

حیدری ادامه داد: این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از مدرسه شش کلاسه، دیوار مسیل، جدول‌گذاری، آسفالت و زیرسازی معابر اصلی و فرعی و اجرای مرحله نخست شبکه آبرسانی فضای سبز، تامین برق سایت مسکن مهر و روشنایی بلوار کارگر جنوبی شهر چابهار است.

وی گفت: در بخش مرکزی چابهار نیز احیا و مرمت بندسارها و برق رسانی به روستای نوکبند و پرومی از پروژه های آماده شده برای افتتاح در هفته دولت است.

فرماندار چابهار خاطر نشان کرد: در بخش پلان این شهرستان نیز 35 واحد مسکن روستایی آماده بهره‎برداری شده است.

حیدری افزود: در بخش دشتیاری چابهار بهره‌برداری از جایگاه شست و شو و بسته بندی موز، مرمت بندسارها و بهره‌برداری از 43 مسکن روستایی به مناسبت هفته دولت برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و برگزاری مراسم روز کارمند از جمله برنامه های هفته دولت در شهرستان چابهار است.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول