اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

خدمات ارائه شده در هفته دولت بازگو شود

فرماندار زرند گفت: خدمات مطلوبی در نظام جمهوری اسلامی انجام شده است که این خدمات باید در هفته دولت بازگو شود.

خدمات ارائه شده در هفته دولت بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی ستاد هفته دولت شهرستان زرند به منظور بزرگداشت شهدای هفته دولت اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سال‌های اخیر فعالیت‌های مهم و خوبی صورت گرفته که باید ارج نهاده شود.

وی با اشاره به معرفی وزرای رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در کابینه خود از همه طیف‌ها استفاده کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان نتیجه بگیرد و دولت به دنبال کار و تلاش است.

فرماندار زرند ابراز داشت: باید هفته دولت را غنیمت شمرده و کارهای دولت را به خوبی انعکاس دهیم و خدمات دولت را برای مردم بازگو کنیم.

کرمی از مسئولان و اعضای کمیته‌های ستاد خواست با تعامل و هماهنگی اعضا و همکاری دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم در شهرها و روستاهای این شهرستان خدمات دولت و نظام اسلامی را بیش از پیش بچشند.

فرماندار زرند از افتتاح چند پروژه مختلف عمرانی، فرهنگی، گازرسانی، آبرسانی و برق‌رسانی در هفته دولت در شهرستان زرند خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زرند نیز در این جلسه از مسئولان سازمان‌ها خواست که برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ستاد هفته دولت برای تدوین و تنظیم برنامه‌ها ارسال کنند.

محمدرضا نخعی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسم روز کارمند و بزرگداشت شهدای دولت را بخشی از فعالیت‌های ستاد هفته دولت در زرند اعلام کرد.

انتهای پیام/80022/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول