اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد

اجرای مرحله دوم طرح اعتکاف علمی در کازرون

مدیر آموزش و پرورش کازرون از اجرای مرحله دوم طرح اعتکاف علمی ویژه دانش‌آموزان پایه‌های دوم و سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی در این شهرستان خبر داد.

اجرای مرحله دوم طرح اعتکاف علمی در کازرون

مرتضی دیانتی نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: طرح اعتکاف علمی با هدف کیفیت‌بخشی به سیستم مطالعاتی دانش‌آموزان و در راستای استفاده بهینه از فرصت‌ها و با برنامه‌ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان این شهرستان در آزمون سراسری در تعطیلات تابستان در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به موفقیت‌آمیز بودن این طرح در تعطیلات نوروز امسال و ماه‌های اردیبهشت و خرداد این مدیریت تصمیم به ادامه آن در فصل تابستان گرفت که با استقبال بسیار دانش‌آموزان روبه‌رو شد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون، کسب رتبه دو رقمی 56 منطقه دو و رتبه 130 کشوری برای نخستین بار در شهرستان کازرون توسط دانش‌آموز سروش رضایی گرجایی از آموزشگاه نمونه دولتی سعادت در آزمون سراسری را از مزایای اجرای طرح اعتکاف علمی عنوان کرد.

دیانتی نسب تصریح کرد: امروزه با توجه به آپارتمان‌نشینی بیشتر خانواده‌ها و کوچک‌تر شدن منازل، این مدیریت سعی کرده با ایجاد محیط‌هایی مناسب ساعات مفید مطالعه را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این اعتکاف علمی برای پسران در تالار نخبگان و جهاندیدگان واقع در خیابان حافظ جنوبی و برای دختران در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علامه دوانی در خیابان شریعتی کازرون از ساعت 7:30 صبح تا 10 شب تا پایان شهریور ماه امسال در حال اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: این طرح در طول سال تحصیلی سال جاری در بعد از ظهرها ادامه می‌یابد و دانش‌آموزان می‌توانند از این امکانات برای ارتقای علمی و میزان مطالعه خود برخوردار شوند.

دانش‌آموز رتبه دو رقمی در شهرستان کازرون در ادامه به عوامل موفقیت خود در کنکور سراسری و حائز این رتبه شدن پرداخت و ابراز داشت: از سال سوم دبیرستان به طور منسجم با تشویق اولیای مدرسه نمونه دولتی سعادت به ویژه مدیر این آموزشگاه و نیز پدر و مادر و همکلاسی‌هایم تصمیم به ارتقای مطالعه و سطح علمی خود گرفتم.

سروش رضایی گرجایی، یاری جستن از پروردگار و ائمه اطهار (ع) و ادای تکلیف شرعی و دینی را از جمله عوامل موفقیت خود عنوان کرد و افزود: مشوقان اصلی یعنی پدر و مادرم و نیز مدیر دبیرستان نمونه دولتی سعادت آقای کاظم عباسی همواره با فراهم کردن محیطی آرام، در کسب این موفقیت موثر بودند.

وی شرکت در طرح اعتکاف علمی که توسط مدیریت آموزش و پرورش کازرون در طول سه ماهه نخست سال جاری فراهم شده بود را از عوامل دیگر موفقیت خود در کنکور سراسری عنوان کرد و از دانش‌آموزان این شهرستان خواست با اعتماد به نفس و مدیریت استرس خود در این‌گونه کلاس‌ها و طرح‌ها شرکت کرده و موفقیت خود را رقم بزنند.

انتهای پیام/2448/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول