اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

5 پروژه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: پنج پروژه گازرسانی هفته دولت امسال در شهرستان‌های کیار، لردگان، اردل و سامان بهره‌برداری می‌شود.

5 پروژه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته پنج پروژه گازرسانی در طول هفته دولت در استان بهره‌برداری می‎شود.

وی افزود: پروژه گازرسانی به روستای آب چنار با صرف 3 هزار میلیون ریال اعتبار با 4 هزار و 608 متر شبکه گذاری در لردگان در هفته دولت بهره‌برداری می‎شود.

هیبتیان ادامه داد: گازرسانی به روستای دماب در شهرستان کیار با صرف 3 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار، گازرسانی به روستاهای گردپینه، شهرک قراب، روپینه، چشمه سلیمان، ده پینه، عباس آباد، قراب، نجف آباد، عزیزآباد علیا و عزیز آباد سفلی با صرف 26 هزار میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح استان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گازرسانی به روستاهای پرچاه و شهرک 12 امام در شهرستان اردل را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و گفت: این پروژه با 10 هزار و 524 متر خط تغذیه، 13 هزار و 680 متر شبکه گذاری با صرف 12 هزار میلیون ریال اعتبار بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه گازرسانی به روستاهای سرمور، شهرک چلو، شهرک ممسنی و لیرابی با 9 هزار و 24 متر خط تغذیه، 78 هزار و 326 متر شبکه گذاری با صرف 14 هزار میلیون ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در اردل بهره‌برداری می‌شود.

هیبتیان با اشاره به بهره‌مندی 89 درصدی جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: در حال حاضر 99.5 درصد جمعیت شهری و 77 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/68005/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول