اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت محقق می‎شود

بهره‎برداری از 122 پروژه گازرسانی در استان گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از افتتاح و بهره‌برداری 122 پروژه گازرسانی این استان در هفته دولت خبر داد.

بهره‎برداری از 122 پروژه گازرسانی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: گازرسانی به یک شهر، 13 روستا، 102 صنایع عمده و جز، پنج مسکن ‎مهر، خط تغذیه و انتقال شهرستان گنبدکاووس با هزینه‎ای بالغ بر 8.5 میلیارد تومان از جمله پروژه‎های افتتاحی هفته دولت در سطح استان است.

وی افزود: با در نظر گرفتن پروژه‎های جدید تعداد روستاهای بهره‎مند از گاز به 679 روستا و سازمان، صنایع عمده و جزء به یک‎هزار و 390 و شهرها به 28 شهر با احتساب آخرین شهر استان «شهر فراغی» خواهد رسید.

*سرویس‎دهی 62 جایگاه سی‌ان‌جی به وسایل گازسوز

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه عملیات گازرسانی به شهرها و روستاها را در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با جدیت پیگیری می‎کنیم، تصریح کرد: این شرکت تاکنون گازرسانی به 27 شهر، 666 روستا و سازمان، یک‎هزار و 288 صنایع عمده و جزء و همچنین 62 جایگاه سی‌ان‌جی را انجام داده است.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 62 جایگاه سی‌ان‌جی در گلستان به وسایل گازسوز سرویس‎دهی می‎کنند.

وی با بیان اینکه 95 درصد جمعیت گلستان از گاز طبیعی بهره‎مند هستند، ادامه داد: یک میلیون و 686 هزار و 477 نفر از نعمت گاز طبیعی در گلستان برخوردار هست

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به اینکه 7 هزار کیلومتر خطوط شبکه تغذیه و توزیع در استان انجام شده است، یادآور شد: انشعاباتی که جلوی درب منازل نصب شده بالغ بر 236 هزار و 741 مورد است.

سنگدوینی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد مشترکین مصرف‎کننده از گاز طبیعی در استان گلستان 416 هزار و 802 مشترک است.

وی گفت: جمعیت گلستان حدود یک میلیون و 777 هزار نفر است و تعداد یک میلیون و 686 هزار و 477 مشترک از نعمت گاز برخوردار هستند.

*پوشش صددرصدی گازرسانی به شهرهای گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از پوشش صددرصدی گازرسانی به شهرهای استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از شهرهایی که به تازگی افتتاح شده شهر سنگدوین است که با افتتاح این شهر شمار شهرهای گازرسانی شده در گلستان به 27 مورد رسید، شهر فراغی نیز در هفته دولت آماده می‎شود و در مجموع 28 شهر استان گلستان از نعمت گاز بهره‎مند هستند.

سنگدوینی با بیان اینکه به 680 روستا و سازمان در سطح استان گازرسانی شده است، ادامه داد: درصد بهره‎مندی از گاز قبلاً 85 درصد بوده است که با احتساب بهره‎برداری در هفته دولت درصد بهره‌‌مندی روستاها به 82.1 درصد می‎رسد.

وی با بیان اینکه گلستان دارای 995 روستا است، خاطرنشان کرد: 840 روستا در گلستان قابلیت گازرسانی دارد و تاکنون به 680 روستا گازرسانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/83301/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول