اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت بیش از 28 واحد صنفی در ارومیه

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 28 هزار و 500 واحد صنفی در ارومیه فعالیت می‌کنند.

فعالیت بیش از 28 واحد صنفی در ارومیه

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی در آذربایجان غربی اظهار داشت: در حال حاضر، 96 هزار و 834 واحد صنفی در استان فعالیت می‌کنند.

وی بر اهمیت داشتن پروانه کسب واحدهای صنفی آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: نزدیک به 85 هزار واحد صنفی در استان دارای پروانه کسب هستند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان این‌که واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی می‌شوند، تصریح کرد: 11 هزار و 900 واحد صنفی فاقد پروانه کسب هستند.

وی افزود: تعداد مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های صنفی در استان به ترتیب 17 مجمع و 255 اتحادیه است.

دهقان تعداد واحدهای صنفی در ارومیه را 28 هزار و 500 واحد صنفی عنوان کرد و گفت: مرکز استان نسبت به سایر شهرهای آذربایجان غربی دارای تعداد زیادی از واحدهای صنفی فعال است.

وی با اشاره به اهم اقدامات اتحادیه فروشندگان عینک و عینک‌سازان در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های بازآموزی و آموزش به تمامی اعضای تحت پوشش اتحادیه و برنامه‌ریزی برای حضور مداوم اعضای اتحادیه در تمامی مدارس راهنمایی و دبیرستان به منظور آشنایی دانش‌آموزان با اهمیت استفاده از عینک‌های طبی و آفتابی از جمله این اقدامات است.

دهقان بر لزوم تشکیل کلاس‌های آموزشی و استانداردسازی تمامی عینک‌های طبی و آفتابی در آذربایجان غربی تاکید کرد و اظهار داشت: برای این منظور تفاهم‌نامه همکاری با مرکز آموزشگاه اپتیک دانشگاه صنعتی شریف انعقاد شده است.

انتهای پیام/61010/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول