اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد

تشکیل پرونده‎‎های تخلف صنفی به ارزش 5/13 میلیارد ریال در گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از تشکیل پرونده‎‎های پرونده صنفی به ارزش ریالی 13 میلیارد و 525 میلیون ریال در سطح استان خبر داد.

تشکیل پرونده‎‎های تخلف صنفی به ارزش 5/13 میلیارد ریال در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در تشریح  عملکرد طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سال 1392 اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان که از تاریخ چهار تیرماه آغاز و تا تاریخ 18 مرداد در سطح استان برگزار شد، از تعداد 19 هزار و  17 بازرسی‎های انجام شده، تعداد 903 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی ارزش ریالی پرونده‎های متشکله را 13 میلیارد و 525 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بیشترین تخلفات در رسته مواد غذایی و خواربار شناسایی شد که بیشتر موارد مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و ... هستند.

وی هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار، برقراری آرامش و کنترل بازار در ماه مبارک رمضان و دسترسی آسان‎تر مردم به کالاهای اساسی اعلام کرد و افزود: این طرح با تلاش کارشناسان و بازرسان سختکوش سازمان و همچنین بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی با اولویت کالایی مواد غذایی، پروتئینی و غیره در سطح استان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان همچنین از دریافت یک‎هزار و 317 مورد گزارش مردمی در طی اجرای طرح نظارتی خبر داد و گفت: در نتیجه بازرسی‎های صورت گرفته 321 مورد تخلف شناسایی و متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وفایی اظهار داشت: در طی اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سال‌جاری تعداد 409 ناظر افتخاری مشغول فعالیت بودند که در این مدت تعداد 445 گزارش را ارائه کردند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول