اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای چهارم شهر شیراز:

پیشنهادات در مورد انتخاب شهردار را مطالعه می‌کنیم

عضو منتخب دور چهارم شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورا تمام پیشنهادات انتخاب شهردار برای شهر شیراز را به دقت مطالعه می‌کند.

پیشنهادات در مورد انتخاب شهردار را مطالعه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم شعرا چهارشنبه‌شب در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی این شهر اظهار داشت: کسانی که برای انتخاب شهردار پیشنهادی دارند آن را به شورا ارائه دهند و مطمئن باشند که شورا با بررسی دقیق عملکرد، توانمندی و سوابق افراد این موارد را در تصمیم‌گیری خود لحاظ می‌کند.

وی با اشاره به سخنان دانشجویان در مورد محرومیت‌ها و فقر در برخی مناطق شهری افزود: کل نارضایتی مردم به مسائل شهری باز نمی‌گردد و برخی موارد در خارج از حیطه مسائل شهری است.

شعرا ادامه داد: بیشتر اعضای منتخب شورا با مسائل جنوب شهر آشنا هستند و حتی رای خود را از همان مردم گرفته‌اند و وظیفه دارند به آنان خدمت کنند.

وی اضافه کرد: ما در برنامه و اهداف خود توجه به مناطق کم‌برخوردار را به عنوان اولویت مطرح کرده و توزیع متوازن، حل معضل بافت تاریخی و توجه به معماری اسلامی را با برگزاری همایش‌ها و استفاده از نظرات کارشناسان فن دنبال می‌کنیم.

شعرا خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه اجرایی چهار ساله شورا در دست تدوین است و پس از تکمیل موارد آن به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

وی با تایید برخی از انتقادات دانشجویان در مورد برج‌سازی‌های افسارگسیخته در شهر شیراز گفت: توجه به ساخت مسکن مطابق با آموزه‌های اسلامی و حل برخی مشکلاتی که به واسطه مرتفع‌سازی‌های بی‌ضابطه در گذشته ایجاد شده، در اولویت شورا خواهد بود.

شعرا در مورد برخی سخنان دانشجویان که لزوم ساده‌زیستی، صداقت و مردمی بودن اعضای شورا را عنوان کردند نیز ابراز داشت: وضعیت دریافتی اعضای شورا از قوانینی تبعیت کرده و اگر برخی اعضا در دستگاه‌های دیگر شاغل باشند، از همان دستگاه به شورا مامور شده و حقوق خود را نیز از دستگاه مربوطه دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، پیش از این اعضای 10 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های شیراز از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر شیراز برای شرکت در این نشست دعوت کرده بودند که در این دیدار علی راستگو، سید احسان اصنافی، غلامعلی ترابی، محمد تقی ‌تذروی، محمدرضا هاجری، ابراهیم شعرا و زهرا یقطین به سئوالات دانشجویان پاسخ گفتند.

انتهای پیام/2448/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول