اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

20 گزینه برای شهرداری شاهین شهر مد نظر است

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: هم اکنون 20 گزینه برای شهرداری شاهین‌شهر مد نظر داریم که تاکنون هفت نفر از این تعداد نفرات برنامه‌های خود را برای سکان‌داری شهرداری شاهین‌شهر ارائه کرده‌اند.

20 گزینه برای شهرداری شاهین شهر مد نظر است

علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک شدن آغاز به کار دوره چهارم شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخاب شهرداران جدید در نیمه نخست شهریورماه جاری اظهار کرد: از ملاک‌های اعضا محترم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر این هست که شهردار این شهر دارای مدرک لیسانس به بالا باشد.

وی با بیان اینکه شهردار جدید شاهین‌شهر باید دارای سوابق مدیریتی و اجرایی باشد، افزود: حداقل به میزان 10 سال در کارهای اجرایی شهری دارای تجربه و توان مدیریتی باشد.

منتخب مردم شاهین‌شهر در دوره‌ی چهارم شورای این شهر با اشاره به سایر خصوصیات شهردار جدید، ادامه داد: تقوا، تخصص، کارشناس به مسائل شهری، اهل تامل با شورا، تکریم ارباب‌رجوع، روحیه مردمی، ولایت‌پذیر و باید به دور از فساد و اشرفی گری باشد.

وی با اشاره به اینکه تیم همراه و اجرایی شهردار جدید شاهین‌شهر باید قدرتمند باشد، تاکید کرد: این تیم همچنین باید سریع به مشکلات مردم رسیدگی و جهت رفع این مشکلات نهایت تلاش را داشته باشند.

صالحی با بیان اینکه هم اکنون 20 گزینه برای شهرداری شاهین‌شهر مد نظر داریم که تاکنون هفت نفر از این تعداد نفرات برنامه‌های خود را برای سکان‌داری شهرداری شاهین‌شهر ارائه کرده‌اند، تصریح کرد: چون اصل کار ما بر مبنای شایسته‌سالاری مردمی هست، اگر مدیری قوی تر از شهردار کنونی پیدا کنیم، قطعا ملاک ما آن فرد ارج تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه از هیچ‌گونه تلاشی برای پیگیری حقوق مردم دریغ نخواهیم کرد، افزود: اگر بنایی هم شد که شهردار کنونی برای بار دیگر سکان‌دار شهرداری شاهین‌شهر شود حتما یکی از شروط های اعضا شورا شهر شاهین این خواهد بود که در خصوص نیروهای موجود در شهرداری تجدید نظر و از نیروهایی کارآمدتر باروحیه مردمی تر و در خط امام(ره) و رهبری استفاده کنند.

انتهای پیام/63023/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول