اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد

افتتاح مجتمع پایگاه امدادی شهرستان دشتی در هفته دولت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از راه‌اندازی چهارمین مجتمع پایگاه امدادی استان بوشهر در شهرستان دشتی در هفته دولت خبر داد.

افتتاح مجتمع پایگاه امدادی شهرستان دشتی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده عصر امروز در نشست با امدادگران هلال احمر بوشهر با بیان اینکه تا پایان امسال 40 هزار نفر آموزش‌های مختلف امدادی را فرا می‌گیرند، اظهار داشت: در سه ماه ابتدای امسال، چهار هزار و 548 نفر در رشته‌های مختلف امدادی آموزش دیده‌اند و قرار است تا پایان سال 40 هزار نفر آموزش‌های مختلف امدادی را فرا گیرند.

وی از ساخت پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پایگاه امدادی در زمینی به مساحت 10 هکتار در کنار فرودگاه جدید بوشهر جانمایی شده است و برای ساخت آن 120 میلیارد ریال اعتبار تخصیص می‌یابد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: این استان نخستین استان کشور است که در آن خط ملی 112 برای پاسخگویی در زمان حوادث در آن راه‌اندازی شده است.

شعبان‌زاده به برگزاری دوره آموزشی امداد هسته‌ای در بوشهر اشاره و عنوان کرد: قرار است با مشارکت و همکاری نیروگاه اتمی بوشهر و مدیریت بحران استانداری بوشهر، دوره‌های آموزش امداد هسته‌ای در این استان برگزار شود.

وی با بیان ‌اینکه از اول سال تاکنون 274 مورد عملیات امدادی در استان بوشهر اجرا شده است، یادآور شد: در سال جاری قرار است 25 دوره تخصصی امداد و نجات برای امدادگران جمعیت هلال احمر بوشهر برگزار شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون سه اردوگاه امدادی در استان فعال شده است، اضافه کرد: چهارمین مجتمع پایگاه امدادی استان بوشهر در شهرستان دشتی با هشت میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.

شعبان‌زاده در پایان متذکر شد: در زمینه اجرای پروژه‌های داوطلبی در مناطق محروم نیز 16 پروژه انجام شده است که این پروژه‌ها با هدف کاهش آسیب‌ها بوده است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول