اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن

150 آزاده شهرستان بویراحمد تجلیل شدند

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن 150 آزاده بویراحمدی تجلیل شدند.

150 آزاده شهرستان بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن طی مراسمی با حضور مسئولان بنیاد شهید و فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آزادگان شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

ایران در 26 مرداد 1369 شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که پس از تحمل سال‌هاى اسارت خود در اردوگاه‌هاى عراق پاى به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌‏هاى خود بازگشتند.

برگ برگ تاریخ پر افتخار دفاع مقدس سرشار از حماسه‌های حماسه‌سازان دلاور، شهدای عزیز و جانبازان و آزادگان و رزمندگان دلاور اسلام است.

امنیت و آسایش امروز مردم ایران مدیون ایثارگری‌های ایثارگران به‌ویژه صبر و استقامت آزادگان عزیز است.

روز 26 مرداد سال 1369 میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏های مخوف رژیم بعث عراق قدم به خاک میهن اسلامى خود گذاشتند.

آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای دشمنان ایستادگی کردند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏‌هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند.

امروز و به مناسبت سالروز ورود سفیران مقاوم نظام و انقلاب مراسمات تجلیل از این عزیزان سرافراز در سراسر ایران اسلامی برگزار شد که به همین مناسبت از 317 کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شد.

مراسم تجلیل آزادگان کهگیلویه و بویراحمد با هدف گرامی‌داشت مقام آزادگان سرافراز، دلیر مردان و فاتحان قله فتح‌الظفر به همت بنیاد شهید و موسسه پیام آزادگان نیز برگزار شد.

گفتنی است به همت موسسه پیام آزادگان و بنیاد شهید ادارات شهرستان‌ها از آزادگان شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تجلیل ‌شد بر این اساس و طی مراسمی با حضور فرمانده ارشد سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از 150 آزاده شهرستان بویراحمد تجلیل شدند.

انتهای پیام/82011/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول