اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه مطرح کرد

عرضه خارج از شبکه 53 تن ذرت به رغم نیاز مبرم واحدهای تولیدی کهگیلویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: در حالیکه واحدهای تولیدی مرغداری شهرستان با کمبود نهاده مواجه هستند یکی از متصدیان واحد تولیدی مرغداری اقدام به عرضه خارج از شبکه 53 تن ذرت کرده است.

عرضه خارج از شبکه 53 تن ذرت به رغم نیاز مبرم واحدهای تولیدی کهگیلویه

سید باقر افشین ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از کشف و ضبط یک محموله ذرت به صورت عرضه خارج از شبکه در شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: متصدی واحد تولیدی مرغداری اقدام به اخذ حواله ذرت و سویا از تعاونی اتحادیه مرغداران و سازمان صنعت، معدن و تجارت ‌کرده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تصریح کرد: این متصدی نهاده‌های دامی را به صورت خارج از شبکه به فروش می‌رساند که توسط بازرسان صنعت و معدن مورد شناسایی قرار گرفت.

افشین میزان ذرت عرضه شده در خارج از شبکه را 53 تن عنوان کرد و گفت: این در حالی است که واحدهای تولیدی مرغداری شهرستان نیاز مبرم به نهاده‌های مذکور داشته و دارند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه ارزش ریالی این تخلف را 400 میلیون ریال برآورد کرد.

این مسئول با بیان این‌که فرد متخلف جهت اقدامات قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است، افزود: انتظار می‌رود تعزیرات حکومتی نسبت به صدور حکم در مورد عرضه‌کنندگان خارج از شبکه اهتمام ویژه داشته باشد.

افشین با اشاره به این‌که در یک ماه جاری بیش از 740 واحد صنفی مورد بازرسی بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گرفته است، عنوان کرد: تعداد 63 پرونده متخلف طی این بازرسی‌ها کشف و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی تخلفات مذکور را در حوزه گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دانست و تصریح کرد: جرائم تخلفات صورت گرفته قریب به 800 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول