اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی:

افراد فاقد پوشش بیمه‌ای با 858 هزار ریال، بیمه سلامت می‌شوند

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: افراد فاقد پوشش بیمه‌ای می‌توانند با پرداخت 858 هزار ریال از تمام مزایای بیمه سلامت بهره‌مند ‌شوند.

افراد فاقد پوشش بیمه‌ای با 858 هزار ریال، بیمه سلامت می‌شوند

محمدرضا جیریایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت:  افراد فاقد پوشش بیمه‌ای می‌توانند با پرداخت 50 درصد حق سرانه مصوب سال از مزایای بیمه درمان ایرانیان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه بیمه ایرانیان 171 هزار و 600 تومان است، 50 درصد سهم بیمه شده در سال جاری را 858 هزار ریال عنوان کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی افزود: دفترچه بیمه درمان ایرانیان همانند سایر دفاتر بیمه درمان بوده و قابل استفاده در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت است و این افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ فوق از مزایای بیمه درمان ایرانیان به مدت یک سال استفاده کنند.

جیریایی اظهار داشت: افرادی که بضاعت مالی نداشته باشند و نتوانند 50 درصد سهم خود را پرداخت کنند، می‌توانند با مراجعه به بهزیستی و کمیته امداد از تخفیف ویژه 35 درصدی نیز برخوردار شوند.

وی گفت: افرادی که مستاجر هستند، افراد فاقد شغل، بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌هایی که فرزند دانشجو دارند می‌توانند با ارائه مدارک لازم از تخفیف این بیمه استفاده کنند.

وی اظهارداشت: در سال گذشته از مجموع 17 هزار و 210 نفر بیمه شده ایرانیان در استان مرکزی 9 هزار و 614 نفر از تخفیف ویژه 35 درصدی استفاده کرده و تنها با پرداخت 15 درصد از حق سرانه ، زیر پوشش بیمه ایرانیان قرار گرفته‌اند.

به گفته وی دفترچه بیمه ایرانیان برای افراد فاقد دفترچه ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر استان ارایه و آنان می‌توانند با در دست داشتن این دفترچه از خدمات مراکز تشخیصی- درمانی سرپایی و بیمارستانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/87002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول