اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمت‌رسانی

کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر در امر خدمت‌رسانی به نیازمندان شناخته شد، به همین مناسبت، مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از فرماندار این شهرستان لوح سپاس دریافت کرد.

کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز کمیته امداد شهرستان کهگیلویه دستگاه برتر در امر خدمت‌رسانی به نیازمندان شناخته شد و به همین مناسبت، مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از فرماندار این شهرستان لوح سپاس دریافت کرد.

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تلاش امدادگران کمیته امداد را جلب رضایت نیازمندان و رفع مشکلات و نیازهای آنان دانست.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: در همین راستا کمیته امداد شهرستان کهگیلویه همواره در راه خدمت به نیازمندان و محرومان می‌کوشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

در متن این تقدیر نامه آمده است بدین وسیله تلاش مجدانه و مسئولانه جنابعالی در خدمت به محرومان شهرستان در همه زمینه‌ها خصوصا در زمینه اجرای طرح موفق طرح مفتاح‌الجنه را قابل تقدیر دانسته و به استناد حدیث «من لم یشکر المخلوق ،لم یشکر الخالق» از برنامه‌ریزی، پیگیری و تلاش‌های صادقانه شما تقدیر و تشکر کرده، دوام توفیقاتتان را در خدمت به محرومین از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/82002/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول