اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان به هفته دولت

پروژه آبرسانی کتالم و سادات شهر رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: همزمان با هفته دولت پروژه، آب‌رسانی کتالم وسادات شهر رامسر با اعتباری حدود 19 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه آبرسانی کتالم و سادات شهر رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، محمدتقی حسین‌زاده اظهار داشت: رمز پیشرفت و توسعه در هر کشور، تعهد و احساس مسئولیت دولتمردان و سردمداران نظام آن کشور است.

وی تصریح کرد: هفته اول شهریور ماه یادآور دولتمردی شایسته شهیدان رجایی و باهنر است هر سال در ایران اسلامی گرامی داشته می‌شود تا با نشان دادن اقدامات انجام گرفته بر تداوم راه آن شهیدان تأکید شود.

این مسئول درباره جزئیات پروژه کتالم و سادات شهر رامسر گفت: این پروژه‌ها شامل احداث مخزن بتنی یک هزار متر مکعبی برای ایجاد ذخیره مطمئن برای جلوگیری از قطع آب در مواقع بحرانی احداث شد.

حسین‌زاده ادامه داد: در اجرای این پروژه تأمین فشار مناسب در ساعات پیک مصرف مد نظر قرار گرفت که حدود 9 هزار متر خط انتقال آب از منابع تأمین، به مخزن و شبکه توزیع نیاز بود که در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در پایان گفت: با اجرای این پروژه‌ها یک‌هزار و 500 خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/86004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول