اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همدانی‌ها صاحب سومین تیم لیگ دسته اولی می‌شوند

سلام علیصدر همدان به لیگ دسته یک

با شکست تیم کات شاهرود تیم علیصدر همدان به لیگ دسته اول نزدیک شد.

سلام علیصدر همدان به لیگ دسته یک

  به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتسال علیصدر نماینده شایسته استان همدان در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شد در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی حریف خود را شکست دهد و برای صعود به لیگ دسته یک راه خود را هموار کند.

رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه کشور امسال و براساس تصمیم‌گیری سازمان لیگ و کمیته فوتسال فدراسیون در دو گروه 10 تیمی شمال و جنوب تقسیم شد و شرکت‌کنندگان در این دو گروه بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند تا در نهایت تیم‌های برتر هر گروه دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی و پلی‌آف راه یابند.

در گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان که با تیم‌های آذرخش بندرعباس، مقاومت چهارمحال و بختیاری، اشترانکوه ازنا، برنای خوزستان، شاهین کرمانشاه، مس رفسنجان، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان و کیان‌سپهر اصفهان هم‌گروه بوده، با عملکرد مناسب خود موفق شد تا یک هفته مانده به پایان این مسابقات با کسب امتیازات لازم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود.

در مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم فوتسال علیصدر یک هفته ماقبل پایان مسابقات با اقتدار با 36 امتیاز موفق شده بود به مرحله بعد صعود کند و جزو چهار تیم برتر معرفی شود.

مرحله نیمه‌نهایی و بازی‌های پلی‌آف با حضور تیم‌های علیصدر همدان، آذرخش بندرعباس، کات شاهرود و مقاومت البرز به صورت ضربدری برگزار شود تا تیم‌های برتر راهی لیگ دسته اول شوند.

بنابراین تیم علیصدر رو در روی تیم کات شاهرود قرار گرفت تا نخستین دیدار این مرحله با برتری نماینده همدان به پایان برسد.

این مسابقه حساس به میزبانی تیم کات و در ورزشگاه شهید اکبری شاهرود تیم فوتسال علیصدر همدان با قضاوت جواد غلامزاده، ابراهیم محرابی‌افشار، ولی امجدی و کاظم قنبری برگزار شد که سفیدپوشان همدانی موفق شدند با حساب سه بر یک میزبان خود را مغلوب کرد.

سه گل پیروزبخش تیم فوتسال علیصدر را وحید شانه‌ای، حمید نجاتی و امید بهرامی در دقایق 21، 38 و 39 به ثمر رساندند و تنها گل تیم شاهرودی را محمد چرخاب در دقیقه پنجم به ثمر رساند.

با کسب این برد شیرین شاگرد مرتضی عظیمی موفق شدند تا یک قدمی لیگ دسته اول پیش بروند و کار را برای بازی در خانه و برابر تماشاگران پرشور همدانی آسان کنند.

حضور یک تیم در رشته فوتسال در سطح لیگ دسته اول در کنار پاس و الوند به عنوان نمایندگان فوتبال استان در لیگ آزادگان برای رشد و پیشرفت ورزش تأثیر مستقیم خواهد داشت که امیدواریم فصل فوتبالی امسال با صعود یکی از این سه تیم به لیگ برتر همراه شود.

با توجه به اقلیم سردسیری همدان حضور یک تیم در رشته‌های توپی داخل سالن موجب خواهد شد که علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی از نزدیک شاهد هنرنمایی بازیکنان همدانی باشند که این خود یک آورده فرهنگی برای ورزش استان محسوب می‌شود.

-----------------------

فرشید گل‌محمدی

-----------------------

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول