اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب عناوین مختلف

اسکیت‌بازان اراک در مسابقات لیگ دسته اول کشور خوش درخشیدند

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از درخشش اسکیت‌بازان این شهرستان در مسابقات لیگ دسته اول کشور خبر داد.

اسکیت‌بازان اراک در مسابقات لیگ دسته اول کشور خوش درخشیدند

مهین علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات مرحله دوم لیگ دسته اول اسکیت سرعت با حضور اسکیت‌‌بازان سراسر کشور در ارومیه برگزار شد که با درخشش اسکیت‌‌بازان این شهرستان همراه بود.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها فرناز کوشکاف در ماده 300 متر به مقام اول دست یافت و در ماده یک هزار متر دوم شد، رامینا چهره‌ساز در ماده هزار متر به مقام سوم دست یافت و در ماده 10 هزار متر سوم شدند، سیما افروز در 300 متر به مقام سوم دست یافت و هانیه احمدی در ماده 300 متر چهارم شد.

به گفته وی؛ همچنین تیم امداد بزرگسالان به مقام سوم و تیم امداد جوانان به مقام چهارمی دست یافت.

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک ادامه داد: رشته اسکیت یکی از رشته‌های پراستعداد در این استان است که در صورت حمایت از ورزشکاران این رشته می‌تواند افتخارات بسیار خوبی برای استان کسب کند.

علی‌بخشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسابقات بسکتبال گفت: مسابقات بسکتبال با حضور هشت تیم در اراک برگزار شد که طی آن در گروه «الف» تیم خطوط، پالایشگاه  و نوجوانان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند، در گروه «ب» نیز تیم آرش، نشاط و آموزشی نوین اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/87006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول