اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی مطرح کرد

تلاش استکبار برای کم‌رنگ کردن فرهنگ احیای فریضه امر به ‌معروف و نهی از منکر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: امریکا و ایادیش برای کم‌رنگ کردن فرهنگ فریضه الهی امر به‌معروف و نهی از منکر تلاش می‌کنند.

تلاش استکبار برای کم‌رنگ کردن فرهنگ احیای فریضه امر به ‌معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیسیون امر به ‌معروف و نهی از منکر و تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: امر به‌ معروف و نهی از منکر مهم‌ترین مبانی تفکر سیاسی یک مسلمان بوده و از مهم‌ترین فرایض الهی و وجوب کفایی دین و به‌عنوان ضامن بقای اسلام است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ادامه داد: دو فریضه الهی امر به ‌معروف و نهی از منکر که امر مهمی در جامعه ماست مورد کم‌لطفی قرار گرفته است.

شاد افزود: امام حسین (ع) فرمودند که اگر شخصیتی مثل یزید بخواهد بر ارزش‌ها حکومت کند آن زمان باید از اسلام خداحافظی کرد.

وی اذعان داشت: مصداق امروز این است که به تعبیر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای غرب با ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی می‌خواهد ارزش‌های ما را کم‌رنگ کند.

شاد اضافه کرد: آمریکا و حامیانش اگر توانستند دل جوانان ما را خالی و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ما کمرنگ کنند آن‌وقت باید با شهدا، ارزش‌های شهدا، آرمان‌های امام و شهدا و با انقلاب خداحافظی کرد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی دشمنان اسلام این است تا به دین و ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی ما آسیب برسانند و نیاز است ما در احیای امر به معروف و نهی از منکر این فریضه الهی را در جامعه‌ای که با قطره قطره خون شهدا آبیاری شده است احیا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در پایان بیان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به جوانان است که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول