اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد

ترویج و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد مختلف جامعه تأکید کرد.

ترویج و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی ظهر امروز در آیین آغاز به کار شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف تبلیغات اسلامی ترویج و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است لذا باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم این مهم بیش از گذشته در بین مردم فرهنگ‌سازی شود.

وی ادامه داد: در این راستا با فعال کردن شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد کلانشهر کرج در نظر داریم تا بخش مهمی از اهداف خود را در این زمینه محقق سازیم.

این مسئول با بیان اینکه احیای ارزش‌های دینی در جامعه از مهمترین اهداف راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد کرج است، افزود: از آن جایی که مساجد می‌تواند نیز به عنوان مکانی فرهنگی محسوب شود لذا راه‌اندازی این شورا در مساجد گامی اساسی در جهت رسیدن به اهداف است.

وی اظهار داشت: در این راستا با توجه به حضور قشرهای مختلف مردم و به ویژه جوانان در مساجد می‌توانیم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و اهداف این شورا در مساجد را بیش از پیش در بین آنان نهادینه سازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ترویج تذکر لسانی یکی از مهمترین راه‌های اساسی به منظور آگاه‌سازی جوانان و همچنین کاهش آسیب‌ها است، گفت: با ترویج بیشتر این فرهنگ در بین مردم می‌توانیم از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و جامعه را از بسیاری از خطرات و تهدیدات دور سازیم.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول