اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین اولویت بسیج است

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: مهم‌ترین اولویت‌های بسیج در برهه کنونی، ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، مقابله با جنگ نرم و ارتقای کیفی حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

ترویج امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین اولویت بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس‏علی کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت قدس شهرستان میامی اظهار کرد: باید همانند ایام ماه رمضان انس و الفت با خداوند و قرآن کریم را داشته باشیم و این ارتباط را در طول سال تقویت کنیم.

وی با تأکید بر محافظت و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: دشمنان از هرگونه آسیب‏ زدن طی این سال‌ها به آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردند و البته به لطف و برکت انقلاب اسلامی و با وحدت و همبستگی ملت ایران هر بار با شکست مواجه شده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان، جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی است و آنها در این عرصه تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: آحاد مردم و مسئولان باید بصیرت و بینش خود را در راه مقابله با تهاجم دشمنان و جنگ نرم آنان ارتقا بخشند.

کاظمی یادآور شد: مهم‌ترین اولویت‌های بسیج در زمان حاضر، ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، مقابله با جنگ نرم و ارتقای کیفی حلقه‌های شجره طیبه صالحین است و در این راستا، برنامه‌ریزی مدونی نیز تدوین شده است.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم، مهدی باباحجیان فرمانده سابق حوزه مقاومت قدس میامی تودیع و مرتضی کریمی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول