اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید پالایش و به روز شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به 2 هزار و 400 شهید و 700 جانباز استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید پالایش و به روز شود تا کودکان نیز با اشتیاق با آن آشنا شوند.

دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید پالایش و به روز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهمن کارگر ظهر امروز در نشست مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بنیانگذار بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است، بر همین اساس اساسنامه آن مصوب رهبری است که هیئت امنای آن شامل شش وزیر، رئیس بنیاد شهید، رئیس صدا و سیما و رئیس تبلیغات اسلامی است.

وی مردم را پیوند دهندگان واقعی دفاع مقدس برشمرد و افزود: باید مسئولان با شعار مشورت و مشارکت با مردم برخورد کنند تا بتوانند توجه آنها را جلب کنند.

کارگر با گلایه از مسئولان صدا و سیما مبنی بر اینکه تاکنون فیلم سینمایی فاخری با موضوع دفاع مقدس تولید نشده است، گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید پالایش و به روز شود تا کودکان نیز با اشتیاق با آن آشنا شوند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه به 2 هزار و 400 شهید و 700 جانباز این استان اشاره کرد و گفت: این تعداد شهید و ایثارگر در استان نشان از غیریت مردم این منطقه نسبت به نظام اسلامی ایران دارد که قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری نسبت به جمعیت خود در راه دفاع از این نظام درصد بالایی شهید داده است.

کارگر اقدامات علی بابایی مدیرکل سابق بنیاد را در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کارهای خوبی در این بنیاد صورت گرفته است، چه در بخش ابنیه و چه در مورد باغ موزه دفاع مقدس که انتظار می‎رود ساخت باغ موزه دفاع مقدس این استان با توجه دولت جدید به سرعت به پیش برود.

در پایان جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با حضور سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قمی بنی هاشم(ع)، معاون برنامه‌ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی، از زحمات جمشید علی بابایی مدیرکل سابق این بنیاد قدردانی و عباس عباس به عنوان مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/68009/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول