اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

جذب 103 حامی توسط کمیته امداد ماهنشان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از جذب 103 حامی در این شهرستان خبر داد.

جذب 103 حامی توسط کمیته امداد ماهنشان

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ‌کمیته امداد شهرستان ماهنشان در راستای حمایت بهتر و ارائه خدمات بیشتر به ایتام مددجوی این نهاد اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام با مشارکت حامیان و خیرین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام در قالب جذب حامی برای ایتام زیرپوشش این نهاد اجرا می‌شود، افزود: در قالب این طرح حامیان با پر کردن فرم مخصوص طرح اکرام کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه این نهاد با ارائه شناسنامه ایتام شرایط لازم را برای انتخاب حامی فراهم کرده است، ادامه داد: حامیان در انتخاب ایتام مختار هستند و می‌توانند با هر نیتی که دارند، نسبت به انتخاب ایتام اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام طی ماه مبارک رمضان افزود: در مدت مذکور در قالب طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا 103 حامی توسط کمیته امداد ماهنشان جذب شد که کفالت 107 یتیم را تقبل کردند.

غفاری با بیان اینکه تعهد ماهانه حامیان جذب شده 16 میلیون و 700 هزار ریال است، تصریح کرد: با برآورد صورت گرفته تعهد سالانه این تعداد حامی بیش از 200 میلیون ریال است.

وی با اشاره به خدمات حمایتی کمیته امداد در طول سال اضافه کرد: سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی از جمله اقدامات حمایتی این نهاد در طول سال است، اضافه کرد: کمیته امداد به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه هدف این نهاد خدمات بهداشتی به آنها ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی در قالب سرفصل‌های مختلف حمایتی ارائه می‌شود، اضافه کرد: کمک به رفع سوء‌تغذیه کودکان زیر شش سال از جمله خدمات کمیته امداد در این زمینه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد افزود: طی چهار ماه نخست امسال 121 کودک زیر شش سال ماهنشانی به مبلغ 181 میلیون و 500 هزار ریال از سبد غذایی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: این کمک هزینه‌ها به منظور ارتقای سطح سلامت کودکان و کمک به رشد طبیعی آنها در این سن صورت گرفته است.

این مسئول به سایر خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد ماهنشان در طول سال اشاره کرد و گفت: از جمله اقداماتی که به صورت مستمر در حمایت از مددجویان ماهنشانی انجام می‌شود، ارائه خدمات فرهنگی به آنها است.

انتهای پیام/73005/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول