اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اردبیل به راه‌آهن سراب ـ بستان‌آباد می‌پیوندد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اردبیل از طریق نیر – سراب – بستان‌آباد به راه‌آهن اصلی کشور می‌پیوندد که به نظر می‌رسد این پروژه مفید‌تر از راه‌آهن اردبیل – سرچم باشد.

اردبیل به راه‌آهن سراب ـ  بستان‌آباد می‌پیوندد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور ظهر امروز در جمع مردم شهرستان نیر اظهار داشت: مقدمات پیوستن اردبیل به این خط ریلی انجام شده و بنده با رایزنی‌هایی که از طریق وزارت راه و شهرسازی و مجموعه دستگاه‌های ذیربط داشتم پیشنهاد کردم تا راه‌آهن بستان‌آباد – سراب - نیر – سرعین هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده این پروژه به تصویب نهایی رسیده و از بودجه سال 93 ردیف اعتباری می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن راه‌آهن اردبیل – سرچم پیش‌بینی‌ها بر این است که اردبیل با پیوستن به راه‌آهن سراب – بستان‌آباد زودتر می‌تواند به خط ریلی کشور بپیوندد.

این نماینده مجلس در خصوص کسب مجوز لازم برای احداث بیمارستان 63 تختخوابی نمین و 32 تختخوابی نیر افزود: ما در ماه‌های گذشته در این زمینه با پیگیری‌های انجام شده توانستیم مجوز لازم را دریافت کرده و با تعیین ردیف بودجه بتوانیم کارهایمان را انجام دهیم.

حقیقت‌پور تاکید کرد: در دو سه ماه آینده که بودجه سال 93 تدوین و تهیه می‌شود قرار است با توجه به صدور مجوز ماده 215 تکمیل این پروژه را در اولویت اساسی و جدی قرار دهیم.

وی همچنین از اخذ مجوز برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در نمین خبر داد و بیان داشت: در این زمینه نیز امیدواریم رضایت مردم با ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم حوزه بهداشتی و درمانی بهتر فراهم آید.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در خصوص راه ارتباطی آرموداق به میانه ادامه داد: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان اردبیل و شمال غرب برای چهار بانده کردن این محور طرح‌های مطالعاتی انجام شده و در حال تصویب نهایی عملیاتی کردن این پروژه هستیم.

حقیقت‌پور از مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواست نسبت به ساماندهی قلعه بوینی‌یوغون اقدام کرده و در این زمینه اقدامات ثبتی مناسب را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی توجه به مناطق روستایی و محروم را یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی دولت جدید اعلام کرد و بیان داشت: وزرای تازه نفس و کار‌آمد دولت یازدهم سعی‌شان را به کار گرفته‌اند تا زودتر از موعد مقرر بتوانند اهداف تعریف شده را محقق و زمینه یک حرکت منسجم را فراهم بیاورند.

انتهای پیام/62007/ن۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول