اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق سپاهان:

جباری تاثیری روی سپاهان نداشته است

بازیکن سابق سپاهان با بیان اینکه سپاهان بداند با اعتبار گذشته‌اش نمی‌تواند بازی کند، گفت: جباری تاثیری روی سپاهان نداشته است.

جباری تاثیری روی سپاهان نداشته است

محمود یزدخواستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سپاهان بر خلاف انتظار نتوانست پاسخگوی انتظارات باشد.

وی تصریح کرد: این تیم تلاش موثری برای جذب نفرات خوب داشت اما نوساناتی در چیدمان نفراتش دارد و هنوز کادر فنی به ترکیب ثابتی از نفرات اصلی تیمش با وجود گذشت 5 هفته دست پیدا نکرده است.

بازیکن سابق سپاهان ادامه داد: سپاهان برای بازیکنانی مانند آرش افشین مبالغ بالایی را پرداخت کرد اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن در ترکیب تیم جا افتاده باشد در صورتی‌که می‌باید بسیار زودتر از این‌ها می‌توانست با تیم تطابق پیدا کند.

وی در ادامه به مجتبی جباری اشاره کرد و افزود: این بازیکن نیز تاثیر آنچنانی روی بازی سپاهان نگذاشته و این هم به این دلیل است که یا با تمام توان بازی نمی‌کند یا وظایفش را در تیم به درستی نمی‌داند.

مدرس AFC  تاکید کرد: ممکن است جباری هنوز تمرکزش بر روی تیم قبلی‌اش است اما این بازیکن باید به طور کامل در اختیار تیمی باشد که با آن قرارداد بسته در حالی‌که جباری انرژی لازم را در زمین نمی‌گذارد و دوندگی لازم را نه در دفاع و نه در خط حمله دارد.

وی با بیان اینکه سپاهان بازیکن خلاق به آن‌ صورت ندارد ادامه داد: نه جالوویچ و نه بولکو به آن صورت خلاق نیستند و بازیکنانی مانند جهان عالیان و پاپی نیز بازیکنانی نیستند که روی نتایج این تیم بتوانند تاثیر گذار باشند.

بازیکن سابق سپاهان تاکید کرد: پاپی جانشین بازیکنی مانند جانواریو در سپاهان است در حالی‌که اگر قصد داشته باشیم این بازیکن را با بازیکن سابق سپاهان مقایسه کنیم باید بگوییم جانواریو بازیکنی به مراتب عالی‌تر در بازی تهاجمی و روبه جلو بود.

وی تصریح کرد: خط حمله سپاهان نیز تاکنون به ترکیب ثابتی نتوانسته دست پیدا کند گاهی غلامی و جالویچ و گاهی نیز آرش افشین به این ترکیب اضافه می‌شود و در بازی با فجر نیز که هادی عقیلی به خط حمله سپاهان اضافه شده بود در حالی‌که تیمی که سازماندهی تعریف شده و علمی دارد نباید به این شکل باشد.

بازیکن سابق سپاهان ادامه داد: مشخص نیست سپاهان با چه شیوه‌ای بازی می‌کند و بی‌نظمی بسیاری در این تیم مشاهده می‌شود و در بازی این تیم برابر استقلال، تیم تهرانی موقعیت‌های بسیاری داشت اما سپاهان پیروز شد.

وی گفت: در بازی برابر فجر تیم شیرازی در ابتدای بازی تنها تحت تاثیر نام سپاهان قرار گرفته بود و هرچه بازی رو به جلو رفت این تیم بهتر شد و حداقل سه موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد.

یزدخواستی افزود: سپاهان باید بداند با اعتبار گذشته نمی‌تواند بازی کند و باید کیفیت بالاتری را نسبت به سایر تیم‌ها از خودش نشان دهد.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول