اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

آیا واقعاً نقش‌جهان آماده میزبانی از حریفان سپاهان است

با توجه به درخواست سپاهان برای انتقال دیدارهای دور برگشت لیگ به ورزشگاه نقش جهان این ذهنیت به وجود می‌آید که ورزشگاه آمادگی میزبانی دیدارهای لیگ را دارد یا اینکه صرفاً تهدیدی است تا در این برهه حساس تکمیل نقش جهان به فراموشی سپرده نشود.

آیا واقعاً نقش‌جهان آماده میزبانی از حریفان سپاهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با پایان لیگ برتر یازدهم و سومین قهرمانی متوالی سپاهان در لیگ برتر، مدیر عامل این باشگاه در برابر دوربین‌های تلویزیونی مدعی شد در صورتی که تا پایان سال 91 ورزشگاه نقش جهان آماده نشود، دیدارهای این تیم به استان یزد منتقل خواهد شد.

اظهار نظر تند و البته احساسی رحیمی در آن مقطع زیاد جدی گرفته نشده و تیم سپاهان کل لیگ دوازدهم را نیز در اصفهان مانده و در ورزشگاه فولادشهر از حریفانش پذیرایی کرد اما روز گذشته سایت باشگاه سپاهان اعلام کرد که علیرضا رحیمی طی نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ برتر خواستار انتقال دیدارهای سپاهان به ورزشگاه نقش جهان در دور برگشت لیگ شده است.

رحیمی در این نامه به مهدی تاج اعلام کرده در صورتی ورزشگاه نقش جهان شرایط میزبانی دیدارهای لیگ را نداشته باشد، دیدارهای سپاهان به استان یزد منتقل خواهد شد.

به نظر می‌رسد این نامه پس از آن نگارش شده که علیرضا رحیمی و مهدی تاج به اتفاق یکدیگر در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان روند تکمیل این ورزشگاه قرار گرفتند.

با توجه به درخواست رحیمی اینطور نتیجه‌گیری می‌شود که ورزشگاه نقش جهان شرایط برگزاری دیدارهای لیگ برتر را پیدا کرده که مدیر عامل سپاهان چنین درخواستی را مطرح کرده است اما در صورتی که همانند دو فصل قبل بحث تهدید صرف باشد، باید به رحیمی که مدیر ورزشی باتجربه‌ای است و انتظارات زیادی از وی وجود دارد، خرده گرفت.

در شرایط فعلی ورزشگاه نقش جهان آمادگی میزبانی دیدارهای لیگ برتر را ندارد زیرا تنها طبقه نخست ورزشگاه آماده شده و به دلیل شرایط کارگاهی امکان ورود و خروج تماشاگران وجود ندارد و از این رو درخواست سپاهانی‌ها برای انتقال دیدارهایشان به این ورزشگاه محل تردید است.

از طرفی این احتمال نیز وجود دارد که با توجه به تغییر دولت و احتمال بروز وقفه در روند تکمیل ورزشگاه، مدیر عامل سپاهان برای اینکه در مرحله تغییر و تحول مدیران ورزشی و استانی ورزشگاه نقش جهان به فراموشی سپرده نشود، چنین درخواستی را مطرح کرده که در نوع خود ارزشمند است اما در غیر اینصورت باید رحیمی پاسخ قانع کننده‌ای برای این درخواست داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول