اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودو مازندران خبر داد

ساری میزبان اردوی انتخابی نوجوانان جودو مازندران

سرپرست هیئت جودو مازندران گفت: اردوی انتخابی نوجوانان جودو مازندران در ساری در حال برگزاری است.

ساری میزبان اردوی انتخابی نوجوانان جودو مازندران

مجتبی قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم منتخب نوجوانان استان مازندران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور که اواسط شهریور ماه امسال برگزار می‌شود صبح امروز در سالن تختی شهر ساری برگزار شد.

وی همچنین افزود: هیئت جودوی استان مازندران از 27 مرداد ماه تا 29 مرداد به مدت سه روز اقدام به برگزاری این اردو کرده است که 26 نفر جودوکار از 9 شهرستان در این اردو حضور دارند.

سرپرست هیئت جودو استان مازندران خاطر نشان کرد: در پایان این اردو، روز 29 مرداد بین نفرات اول و دوم مسابقه‌ای برگزار می‌شود و نفرات منتخب برای اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اعزام می‌شوند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: مربیگری جودوکاران در این دوره بر عهده استاد رضا کتلانی از قهرمانان و پیشکسوتان جودوی استان مازندران است.

وی در پایان افزود: برای رده نونهالان نیز در وزن 73 + نیز برای اعزام به مسابقات قهرمانی لیگ نونهالان کشور بین چهار جودوکار از شهرستان‌های گلوگاه، نور، ساری و چالوس مسابقات انتخابی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول