اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی:

قهرمانان مسابقات جودوی خراسان جنوبی مشخص شدند

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی از پایان مسابقات جودو استان به مناسبت عید فطر خبر داد و گفت: ‌11 قهرمان مسابقات حرفه‌ای و آماتوری جودو در استان مشخص شدند.

قهرمانان مسابقات جودوی خراسان جنوبی مشخص شدند

علی طهوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: یک دوره مسابقات جودو به مناسبت عید سعید فطر در خراسان جنوبی به مدت سه روز و به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات جودو خراسان جنوبی 58 جودو‌کار از شهرستان‌های فردوس، قاین و بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی افزود: مسابقات جودو استان در هفت وزن (38، 42 ،44 ،50 ،55 ،60 ،66 و 73) کیلوگرم برگزار شد و ورزشکاران در این مسابقات به صورت حرفه‌ای و آماتور به صورت دوره‌ای به مدت سه روز به میزبانی شهرستان بیرجند در خانه جودو استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طهوری اضافه کرد: در مسابقات حرفه‌ای جودوی خراسان جنوبی 27 ورزشکار به صورت دوره‌ای و در وزن‌های 38، 42، 44، 50 و 55 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که بعد از انجام 14 مسابقه، امیرحسین کارکن، علی نوزادی، امیر حسام، مرتضی رمضانی و مرتضی علیزاده با عنوان قهرمانی بر سکوی نخست مسابقات قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه 31 جودوکار آماتوری در وزن‌های 60، 66 و 73 به مدت دو روز به صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند، یادآور شد: در مسابقات آماتوری جودو استان 18 مسابقه برگزار شد که در پایان محمد باقری، محمدجواد معاضدی، مرتضی سورگی، محمدعلی کارگر، محمد کدخدایی و علی عارف‌نیا به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی افزود: یک دوره مسابقات جودو انتخابی تیم جودوی نونهالان استان برای اعزام به مسابقات منطقه پنج کشوری نیز امروز به میزبانی بیرجند در خانه جودو استان برگزار می‌شود که 56 جودوکار در وزن‌های 38 تا 73 کیلوگرم به مصاف هم می‌روند و هفت نفر از قهرمانان آن به مسابقات منطقه‌ای کشور به میزبانی کرمان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/69014/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول