اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ در 8 وزن

برترین‌های مسابقات انتخابی جودو قم معرفی شدند

برترین‌های اوزان مختلف پیکارهای انتخابی جودو استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور شناسایی شدند.

برترین‌های مسابقات انتخابی جودو قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت جودوی استان قم پیکارهای انتخابی جودوی قم با شرکت برترین‌های رده سنی نوجوانان این رشته برگزار شد و طی آن جودوکاران شرکت‌‌کننده در اوزان مختلف برای کسب مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر مسابقه دادند.

در این رقابت‌ها که به واسطه حضور برترین‌های این رده سنی از جذابیت و به سبب انتخابی بودن از حساسیت بالایی برخوردار بود، جودوکاران شرکت کننده در تلاش برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

در پایان این دوره از مسابقات در وزن 38 کیلوگرم امیرحسین حسینی‌پور با غلبه بر حریف خود در دیدار نهایی موفق به کسب سکوی نخست و مقام قهرمانی شد، در حالی که در وزن 42 کیلوگرم عنوان نخست و مقام قهرمانی به ابوالفضل فرزندی رسید تا بدین ‌ترتیب نفرات برتر این وزن از مسابقات انتخابی جودو قم معرفی شوند.

در وزن 46 کیلوگرم مهدی حیدری در دیدار نهایی رقابت‌ها، برای کسب عنوان قهرمانی از سد حریف خود گذشت تا قهرمان این وزن شود، ضمن اینکه در وزن 50 کیلوگرم این دوره از مسابقات محمدعلی جعفری با شکست حریفان خود موفق به کسب مقام نخست شد.

در وزن 55 کیلوگرم دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی و مشخص شدن قهرمان جذاب و تماشایی بود که در پایان این پیکار نزدیک، مهدی احمدی از سد حریف سرسخت خود گذشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد تا این وزن نیز قهرمان خود را معرفی کند.

در وزن 60 کیلوگرم این دوره از رقابت‌های انتخابی جودو استان قم در رده سنی نوجوانان، پیکار نهایی در اوج حساسیت برگزار شد که در پایان این رقابت نزدیک و فشرده، علی محمدی مقابل حریف خود به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در وزن 66 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها سید مهدی حسینی در دیدار نهایی موفق به شکست حریف خود شد و به مدال طلا دست یافت در حالی که در وزن 73 کیلوگرم نیز رقابت در سطح نزدیکی بین مدعیان به انجام رسید و در نهایت محمد الهیاری قهرمان این وزن شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار شده برترین‌های این دوره از مسابقات انتخابی جودو رده سنی نوجوانان استان قم از بیست و سوم مرداد ماه به نمایندگی از هیئت جودو قم در پیکارهای قهرمانی این رده سنی کشور حضور یابند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول