اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بودجه استانداری اردبیل:

تنها 20 درصد اعتبارات پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است

مدیرکل دفتر بودجه استانداری اردبیل گفت: در سال گذشته تنها 20 درصد از اعتبارات پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف استان تخصیص و جذب شد.

تنها 20 درصد اعتبارات پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، داود شایقی اظهار داشت: توزیع اعتبارات عمرانی در استان اردبیل با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی عنوان کرد: امسال توزیع اعتبارات عمرانی در این استان با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه پروژه‌های محرک اشتغالزا و تاثیر‌گذار در شهرستان‌ها است.

مدیرکل دفتر بودجه استانداری اردبیل گفت: محدودیت اعتباری در سال گذشته پروژه‌های عمرانی را با مشکل مواجه کرد و موجب کندی در روند عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی شد، ولی در عین حال هیچ پروژه‌ای تعطیل نشد.

شایقی افزود: پس از گذشت 10 روز از ابلاغ اعتبارات عمرانی استان کمیته برنامه‌ریزی در بیشتر شهرستان‌های استان تشکیل و اعتبارات تملک دارایی‌های استان در بین مناطق مختلف استان به صورت عادلانه توزیع شده است.

احسان و نیکوکاری سبب آرامش روحی است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با دو خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل به همراه مسئولان کمیته امداد دیدار کرد.

خدیجه جعفری اصل در این دیدار با بیان اینکه افراد خیر و نیکوکار با اعمال و خیرات خود آرامش روحی و روانی در دنیا و امنیت کامل در آخرت را موجب می‌شوند، اظهار داشت: چه سعادتی بالاتر از اینکه انسان در دنیا اضطراب و دلهره را با کارهای خیر، احسان و نیکوکاری و انفاق از خود دور سازد و از وحشت جانکاه قیامت در امان باشد و در نزد خداوند محبوبیت پیدا کند.

انتهای پیام/62005/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول