اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد

ارسال 438 فیلم به دبیرخانه دومین جشنواره ملی میلاد سرخ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: 438 فیلم به دبیرخانه دومین جشنواره ملی میلاد سرخ ارسال شده است.

ارسال 438 فیلم به دبیرخانه دومین جشنواره ملی میلاد سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی دومین جشنواره ملی میلاد سرخ در اردبیل از برگزاری دومین جشنواره ملی میلاد سرخ در اردبیل از 5 تا 7 شهریورماه با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: همگان وظیفه داریم از نهضت و زندگانی امام حسین (ع) درس عبرت و آزادگی گرفته و فرهنگ و قیام سید الشهدا که احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ ارزش‌های اسلامی است را به نسل جدید و نسل‌های آینده به نحو شایسته منتقل کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از دست‌اندرکاران امر خواست تا با هماهنگی و تعامل یکدیگر و با سرعت و دقت بیشتر توام با برنامه‌ریزی صحیح با بهره‌گیری از توان سایر دستگاه‌ها ضمن تقسیم کار در بین خود و انجام هر آن چه را که به عنوان توفیق در توان دارند، نهایت همکاری و پشتیبانی خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره که در واقع یک حرکت بسیار سازنده فرهنگی است، به کار گیرند تا در روز برگزاری از نظر اسکان و ایاب و ذهاب مشکلی به‌وجود نیاید.

دست‌باز ادامه داد: برگزاری این جشنواره توفیق بسیار عظیمی است که برای اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی برای دومین بار در استان اردبیل صورت خواهد گرفت.

فیلم‌های منتخب جشنواره نمایش عمومی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در سخنانی بیان داشت: 438 فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

منصور شرفی هدف از برگزاری این جشنواره را در راستای ترویج فرهنگ دینی و تحکیم ارزش‌های اسلامی با رویکرد و پاسداشت مقام شامخ حضرت سید الشهدا و اصحاب و یاران باوفایش عنوان کرد.

وی محورهای این جشنواره را سیر و سلوک، جشن و اعیاد و مجالس، پاسداشت و سوگ و رهروان اعلام کرد و افزود: نفرات برتر و فیلمسازان منتخب این جشنواره 7 شهریور ماه در اردبیل در محل مجتمع فرهنگی – هنری فدک با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل می‌شوند.

دبیر جشنواره دو سالانه میلاد سرخ ادامه داد: در حال حاضر 438 فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شرفی عنوان کرد: 292 فیلم مستند، 110 فیلم داستانی، 21 انیمیشن و 15 فیلم بلند در دومین دور رقابت جشنواره میلاد سرخ داوری می‌شوند که پس از انتخاب فیلم‌های منتخب، جشنواره در روزهای 5 تا 7 شهریور ماه امسال در محل‌های مجتمع فرهنگی – هنری فدک و سینما انقلاب اردبیل برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان سخنان خود گفت: همچنین در این جشنواره از خانواده عظیم‌پور نیاری به دلیل اینکه شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/62006/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول