اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر تئاتر حوزه هنری استان بوشهر مطرح کرد

سخت‌گیری در انتخاب آثار در جشنواره تئاتر سوره ماه

مسئول دفتر تئاتر حوزه هنری استان بوشهر گفت: امسال سخت‌گیری بیشتری در انتخاب آثار جشنواره استانی تئاتر سوره ماه اعمال شده است.

سخت‌گیری در انتخاب آثار در جشنواره تئاتر سوره ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی ضیغمی‌نژاد عصر امروز در نشست با هنرمندان اظهار داشت: ریاست حوزه هنری استان بوشهر تأکید ویژه‌‌ای بر ارتقای کیفی آثار نمایشی جشنواره‌‌ استانی دارند که به تبع آن بتوانیم در همایش منطقه‌ای، به موفقیت‌های بیشتری چشم داشته‌ باشیم.

وی ادامه داد: در بخش صحنه‌ای، پنج نمایش انتخاب شده‌اند که از این تعداد،‌ چهار نمایش برای حضور در همایش منطقه‌ای جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ ماه باهم رقابت خواهند کرد.

ضیغمی‌نژاد با اشاره به همدلی هنرمندان بوشهری با حوزه هنری استان بوشهر، عنوان کرد: دوستی و رفاقتی که بین هنرمندان و مسئولان حوزه هنری وجود دارد مثال زدنی است؛ به گونه‌ای که کارگردانان جوان از مشاوره‌های کارشناسان تئاتر حوزه هنری به نحو احسن استفاده می‌کنند که ثمره‌ این همکاری و همدلی در آثار نمایشی ما کاملاً مشهود است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های منطقه‌ای جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ ماه، اذعان داشت: نفس برگزاری همایش‌های منطقه‌ای که سال گذشته برای اولین بار تجربه شد، خوب است، اما ای کاش مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری که مسئول برگزاری این همایش‌هاست، در اجرای تقویمی خود دقت بیشتری می‌کرد چراکه تئاترمنتخب استان بوشهر باید نیمه‌ شهریورماه در همایش منطقه‌ای شرکت کند و از این رو مجبور هستیم جشنواره‌ استانی خود را در مردادماه برگزار کنیم.

مسئول دفتر تئاتر حوزه هنری استان بوشهر در پایان ضمن تشکر از مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به خاطر توجه بیشتر به تئاتر استان‌ها، اذعان کرد: نگاه مرکز هنرهای نمایشی به تئاتر استان‌ها ویژه‌تر شده و این نویدبخش است.

گفتنی است؛ بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه، مردادماه به دبیری فرید میرشکار در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول