اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در فصل جدید

کادر فنی و بازیکنان تیم قم در لیگ برتر اسکیت هاکی معرفی شدند

کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تیم اسکیت هاکی استان قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی کشور مشخص شدند.

کادر فنی و بازیکنان تیم قم در لیگ برتر اسکیت هاکی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم اسکیت هاکی قم بعد از موفقیت در مسابقات لیگ اسکیت هاکی دسته اول باشگاه‌های کشور و نخستین تجربه حضور در لیگ برتر، برای درخشش در لیگ برتر این فصل اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور ترکیب کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان خود را شناخت.

در حالی که در قم نوجوانان و جوانان بسیار مستعدی در رشته اسکیت هاکی وجود دارند، با پرورش آنها قم به یکی از استان‌های موفق در تمام رشته‌های زیر مجموعه اسکیت کشور تبدیل شده و یکی از تیم‌های قوی در لیگ برتر اسکیت هاکی به شمار می‌رود.

در حالی که با توجه به فعالیت اسکیت قم با سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به بالا و انجام کارهای زیر بنایی، تحرکات خوبی در مسیر پیشرفت اسکیت قم در حال انجام شدن است، تیم ورزش و جوانان قم نیز با تکیه بر همین استعدادها قصد حضور موفق در لیگ برتر کشور را دارد.

بعد از صعود موفقیت آمیز تیم اسکیت هاکی قم به مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور در سال 1389، این تیم تجربیات خوبی از حضور در دوره‌های قبل لیگ برتر دارد و امسال با ترکیبی از بهترین‌های اسکیت هاکی قم با قصد رقابت برای کسب یکی از سکوهای اول تا سوم لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود.

برای حضور تیم اسکیت هاکی قم در مسابقات لیگ دسته برتر اسکیت هاکی باشگا‌ه‌های کشور ترکیب این تیم متشکل از هشت اسکیت باز مشخص شده است و این تیم را حسین ضیافتی به عنوان سرمربی و حسین فرخزاد به عنوان سرپرست همراهی می‌کنند.

رقابت‌‌های لیگ دسته برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور با شرکت دو تیم صعود کننده از لیگ دسته اول و همچنین تیم‌های مدعی حاضر از فصل گذشته برای شناخت قهرمان در حالی برگزار می‌شود که برای تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم در این فصل امیر زارعی، حسین ضیافتی، سیدحسین حسینی، مرتضی نظری، علی زارع، مجید صالحی، مرتضی زارعی و محمد نوش آبادی به میدان می‌روند.

برای حضور مقتدرانه تیم اسکیت هاکی قم در مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور، این تیم تمرینات خود را زیر نظر ضیافتی و فرخزاد به شکل منظم برگزار کرده و در گام نخست برای رقابت با حریفان در شهر همدان به میدان خواهد رفت.

امسال در رقابت‌های لیگ دسته برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور هشت تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مردان اسکیت باز قم در بین بسیاری از تیم‌های مطرح حاضر در لیگ برتر تلاش می‌کنند به موفقیت دست یابند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول