اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبال فرزند ناتنی جواهری و ابرقویی‌نژاد / جنگی تمام عیار که طرفین نمی‌خواهند بازنده آن باشند

فوتبال اصفهان این روزها به کودکی ناتنی تبدیل شده که قربانی جنگ قدرت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس هیئت فوتبال اصفهان شده و طرفین برای نمایش قدرت خود می‌خواهند حریف را مغلوب کنند.

فوتبال فرزند ناتنی جواهری و ابرقویی‌نژاد / جنگی تمام عیار که طرفین نمی‌خواهند بازنده آن باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جنگ اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت فوتبال این استان که از دی ماه سال گذشته کلید خورده بود، اسفند ماه وارد فاز تازه‌ای شد و اختلافات طرفین رسانه‌ای شد.

جواهری که در حال حاضر بیش از یک سال است مدیریت ورزش اصفهان را در اختیار دارد، بنا به ادعای خودش به درخواست جمعی از پیشکسوتان فوتبال تصمیم به ایجاد تغییر در هیئت فوتبال گرفت اما در ادامه زمانی که با مقاومت رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان مواجه شد، در تصمیمش برای انجام این تغییر مصمم‌تر شد تا جایی که ورود مسئولان استانی و حمایت‌های صورت گرفته از ابرقویی‌نژاد نه تنها وی را از دستیابی به هدفش باز نداشت بلکه اصرارش را بیشتر کرد.

پیگیری‌های جواهری برای برکناری ابرقویی‌نژاد تاکنون نتیجه‌ای نداده است و با وجودی که وزارتخانه رأی را به نفع مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان صادر کرده اما امتناع فدراسیون فوتبال از قبول درخواست جواهری برای صدور حکم سرپرست جدید هیئت موجب شده تا برکناری ابرقویی‌نژاد برای شخص جواهری جنبه حیثیتی پیدا کرده و وی از تمام توانایی‌اش برای تحقق این هدف استفاده کند.

در طرف مقابل نیز رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به عنوان یک مدیر سیاسی به هیچ عنوان قصد کوتاه آمدن در برابر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را نداشته است و با استفاده از لابی‌ها مختلف و روابطی که با افراد گوناگون داشته، توانسته تا به امروز مسئولیت رئیسی هیئت فوتبال را در اختیار داشته باشد.

پشت گرمی ابرقویی‌نژاد به برخی قوانین آئین نامه‌ای و همچنین حمایت‌های صورت گرفته از وی از سوی مسئولان استانی و همچنین فدراسیون فوتبال موجب شده تا ابرقویی‌نژاد خود را برنده جنگ قدرت با جواهری قلمداد کرده و با خنده‌ای تمسخر آمیز در جمع خبرنگاران به برکناری‌اش از سوی اداره کل ورزش و جوانان پاسخ بدهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان معتقد است که ابرقویی‌نژاد در دوران ریاستش در هیئت فوتبال کاری صورت نداده و در مقابل ابرقویی‌نژاد نیز مدعی شده جواهری برای نخستین بار در ورزش مسئولیت گرفته و برای سرپوش گذاشتن بر روی کم کاری‌هایش به هیئت فوتبال و شخص وی بند کرده است.

جواهری در حال حاضر با استناد به نامه وزارت ورزش و جوانان این اختیار را پیدا کرده تا سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان را معرفی کند و برای این مسئولیت نیز روی گزینه‌ای دست گذاشته که از دوستان بسیار نزدیک علی کفاشیان محسوب می‌شود.

مرتضی لاچیانی از قدیم الایام با علی کفاشیان دوست بوده و تا به امروز نیز رابطه دوستانه این دو نفر ادامه داشته است از این جواهری امیدوار است تا کفه ترازوی فدراسیون را که تا به امروز به طرف ابرقویی‌نژاد سنگینی می‌کرده را به سمت خودش بکشاند و یک گام بلند برای شکست دادن حریفش بردارد اما در صورتی که لاچیانی به هر دلیلی امکان در اختیار گرفتن سرپرستی را نداشته باشد، شرایط به طور کامل به ضرر جواهری خواهد شد و ابرقویی‌نژاد یک گام دیگر برای مغلوبه کردن این جنگ برخواهد داشت.

در این میان تنها چیزی که اهمیت ندارد، فوتبال اصفهان است که به فرزندی ناتنی در جنگ قدرت با چاشنی سیاست جواهری و ابرقویی‌نژاد تبدیل شده و خدا می‌داند چه زمانی روی آرامش را خواهد دید، در صورتی که انتظار می‌رود مادر واقعی به جای اینکه نظاره‌گر دو نیم شدن فرزندش باشد، به فکر سلامت وی بوده و آرامشش را تضمین کند.

انتهای پیام/63006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول