اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

تیم بسکتبال با ویلچر آمل در مسابقات چهارجانبه مشهد شرکت می‌کند

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل گفت: تیم بسکتبال با ویلچر این شهرستان در مسابقات چهارجانبه مشهد مقدس شرکت می‌کند.

تیم بسکتبال با ویلچر آمل در مسابقات چهارجانبه مشهد شرکت می‌کند

مسعود فلاح عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام اینکه تمرینات تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل با جدیت در حال برگزاری است، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در این دوره از مسابقات نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم نیز در شرایط مساعدی به سر می‌برند و در مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر در استان خراسان رضوی حاضر می‌شویم، تصریح کرد: این مسابقات از 17 تا 20 شهریور ماه سال‌جاری به دعوت هیئت استان خراسان رضوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت برگزار می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل گفت: در این مسابقات تیم‌هایی از استان‌های مازندران، تهران، قم و خراسان رضوی شرکت دارند که جز تیم خراسان رضوی که در لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان توپ می‌زند، بقیه تیم‌ها در لیگ برتر تیمداری می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول