اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

دولت و مجلس برنامه خوبی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس در کنار هم برنامه خوبی برای حل مشکل معیشت مردم دارند.

دولت و مجلس برنامه خوبی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: دولت و مجلس در کنار هم برنامه خوبی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارند.

وی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته نمایندگان روزهای پر جنب و جوشی را در راستای انتخاب و رای در مورد وزرا داشتند که همگان بحث منافع ملی کشور، شرع مقدس اسلام و وجدان کاری وزرا و اعضای کابینه را مورد ارزیابی قرار داده که در نهایت با اعلام نتایج انتخاب وزرا در کشور روبه‌رو شدیم.

جعفری تصریح کرد: جنوب استان آن چنان که باید در گذشته توسعه می‌یافت و از محرومیت خارج می‌شد این هدف عملی نشده و بنده لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری مشکلات اهالی دو شهرستان خلخال و کوثر غافل نشده‌ام و در طول مدت 15 ماه هیچ اولویتی جز حل مشکل مردم و رفع محرومیت دو شهرستان در ذهن اینجانب نبوده است.

این مسئول از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال خواست تا ثانیه‌ها را برای مردم صرف کرده و پاسخگوی مردم در هنگام مراجعات باشند.

وی خاطر نشان کرد: مجلس هوشمندانه عمل کرده و با دقت بسیار زیاد در راستای حفظ حقوق مردم ایران و توسعه و تعالی کشور قدم در راه رای به وزرا و انتخاب آنان گذاشته است.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به سالروز ورود آزادگان به کشورمان اشاره کرد و افزود: زندگی در آسایش و امنیت را مدیون ایثارگران، شهدا و آزادگان هستیم و وظیفه خدمت به این قشر را داریم.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم در توسعه همه‌جانبه کشور تقدیر کرد.

وی به پیگیری اساسی‌ترین پروژه‌های تاثیر‌گذار شهرستان در عمران، آبادانی و زندگی عموم مردم اشاره کرد و ادامه داد: در بحث سد معیشتی اعتبار این سد دو میلیارد تومان بود که چهار میلیارد تومان دیگر به این سرفصل اضافه شده است.

‌جعفری‌بنه خلخال از راه‌اندازی و ثبت‌نام دانشکده فنی و حرفه‌ای از مهر ماه امسال در خلخال خبر داد و اضافه کرد: با آموزش مهارت‌های علمی و آموزشی دانش‌آموزان در راه توسعه خلخال قدم برداشته و آن را طی می‌کنیم.

وی به گازرسانی به روستای لرد و میانرودان در خلخال اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی در دهستان شال به پایان رسیده و روستاهای زرج‌آباد و آقامیرلو در شهرستان کوثر نیز در شرف گازرسانی است و پنج بی.تی.اس مخابراتی در راستای پوشش مناسب مخابراتی برای شهرستان تخصیص داده شده است.

انتهای پیام‌/62008/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول