اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان خبر داد

عدم فعالیت عمرانی طی سال‌های گذشته در دانشگاه فرهنگیان زنجان

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان گفت: طی 10 سال گذشته هیچ فعالیت عمرانی در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان روی نداده است.

عدم فعالیت عمرانی طی سال‌های گذشته در دانشگاه فرهنگیان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل اولی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به چگونگی تشکیل دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: اساسنامه این دانشگاه جزو اساسنامه‌های برتر در بین دانشگاه‌های کشور است.

وی به حضور رئیس‌جمهور و دو وزیر در هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: این دانشگاه همواره موفق به جذب دانشجویان نخبه می‌شود.

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان به موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه طی یک سال گذشته اشاره و تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب 15 عنوان موفقیت شده است.

وی با متنوع خواندن دایره موفقیت‌های دانشجویان پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان اضافه کرد: کسب رتبه سوم در نمایشگاه قرآن و رشته‌های مختلف ورزشی از جمله این موفقیت‌ها است.

اولی زیربنای پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان را 2 هکتار اعلام کرد و گفت: این دانشگاه در هشت رشته ناپپوسته دانشجو دارد.

وی با اشاره به کسب مجوز برای راه‌اندازی سه رشته در مقاطع کاردانی تصریح کرد: این رشته‌ها به دلیل نداشتن دانشجوی متقاضی فعلاً راه‌اندازی نشده است.

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان از وجود هشت رشته کارشناسی در این دانشگاه خبر داد و افزود: این پردیس با 120 عضو هیئت علمی اداره می‌شود.

وی تعداد کارکنان رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان را 35 نفر اعلام کرد و گفت: این دانشگاه در حال حاضر 320 دانشجو در مقطع پیوسته و 230 دانشجو در مقطع کاردانی دارد.

اولی با بیان اینکه مسئولان پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان اهداف متفاوتی را برای این دانشگاه تعریف کرده‌اند، اضافه کرد: این اهداف در دو بخش بلندمدت و کوتاه‌مدت تبیین و تعریف شده است.

وی تاکید کرد: حل مشکلات پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان در 12 عملیات راهبری و 60 برنامه تعریف شده است.

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان مجموع اعتبارات مورد نیاز این پردیس را برای مهر ماه سال‌جاری حدود 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات برای تهیه تجهیزات مورد نیاز در سال تحصیلی جدید مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: طی 10 سال گذشته هیچ فعالیت عمرانی در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان روی نداده است.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول