اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان:

دانشگاه فرهنگیان 100 درصد اهداف آموزشی خود را محقق می‌کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: دانشگاه فرهنگیان از معدود دانشگاه‌های کشور بوده که می‌تواند به 100 درصد هدف آموزشی خود دسترسی داشته باشد.

دانشگاه فرهنگیان 100 درصد اهداف آموزشی خود را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، یدالله اقدامی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز بسیار پربار و جز چهار دانشگاه بر‌تر کشور بوده و حتی در بعضی رشته‌ها حرف نخست را درکشور می‌زند.

وی بیان کرد: افتخار می‌کنیم که جزو اولین استان‌هایی هستیم که به صورت هدفمند و رسمی نخستین تفاهم‌نامه خود را با دانشگاه معتبری همچون شهید چمران اهواز کلید می‌زنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با بیان اینکه کلید واژه بیشتر رشته‌های موجود در دانشگاه فرهنگیان مربوط به علوم تربیتی است، گفت: محور توسعه در هر کشور آموزش و پرورش است و اگر این مجموعه رشد کند در واقع تمام صنایع رشد کرده‌اند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان از معدود دانشگاه‌های کشور بوده که می‌تواند به 100 درصد هدف آموزشی خود دسترسی داشته باشد.

اقدامی ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان اهداف از قبل مشخص بوده و فقط برای تربیت معلم تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بدون دانشگاه فرهنگیان تحول بنیادی توصیه شده از جانب رهبر، محقق نخواهد شد، گفت: برخی‌ها تصور می‌کردند که دانشگاه فرهنگیان به مرور کم رنگ خواهد شد اما با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری مشخص شد که راه‌اندازی این دانشگاه ربطی به دولت نداشته و مربوط به نظام است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور ریاست هیات امناء دانشگاه را در سطح کشور بر عهده دارد، انتظار می‌رود که رئیس هیات امناء دانشگاه فرهنگیان در استان بر عهده شخص استاندار باشد چرا که از این طریق می‌توان اعتبارات مناسبی را به این مجموعه تزریق کرد.

انتهای پیام/2329/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول