اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند خبر داد

بهره‌برداری از 2 دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده معلولان در بیرجند‌

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند با بیان اینکه دو دستگاه اتوبوس ویژه معلولان تا پایان هفته جاری بهره‌بردار‌ی می‌شود، گفت: این اتوبوس‌ها‌ با اعتبار 18 میلیون تومان مناسب‌سازی شده است.

بهره‌برداری از 2 دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده معلولان در بیرجند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یدالله غلام‌پور ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی در خراسان جنوبی اظهار داشت: مناسب‌سازی اتوبوس‌های بین‌شهری در راستای استفاده معلولان در دستور کار قرار گرفته است.

وی از بهره‌برداری دو دستگاه اتوبوس ویژه معلولان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها‌ با اعتباری بالغ بر 18 میلیون تومان مناسب‌سازی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند تصریح کرد: یک ون با 60 میلیون تومان در راستای خدمت به معلولان با همکاری پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند با بیان اینکه جایگاه سوارشدن معلولان در شهر مشخص نیست، گفت: به طور آزمایشی دو اتوبوس مناسب‌سازی شده در شهرک معلولان آماده ارائه خدمات خواهند بود.

غلام‌پور یادآور شد: ساخت دستگاه بالابر برای استفاده معلولان باید در دستور کار کارخانه‌های ساخت اتوبوس باشد. وی خاطر نشان کرد: ترمینال بیرجند، خیابان 15 خرداد و تمام سرویس‌های بهداشتی در بیرجند رمپ‌گذاری و مناسب‌سازی شده است.

انتهای پیام/69013/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول