اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس:

اساس مشکلات اقتصادی بحث فرهنگی است/ فرهنگ کار در جامعه معدوم شده

نماینده مردم بیجار در مجلس نهم با بیان اینکه فرهنگ کار در جامعه ما معدوم شده است گفت: پایه و اساس مشکلات اقتصادی و بسیاری از مسائل دیگر در جامعه بحث فرهنگی است.

اساس مشکلات اقتصادی بحث فرهنگی است/ فرهنگ کار در جامعه معدوم شده

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدمحمد بیاتیان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار که با حضور امام جمعه و مسئولان در سالن جلسات مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد با بیان اینکه شعار سال منوط به همان اوایل سال نیست اظهار کرد: فراموشی شعار امسال و کم‌توجهی به آن ظلم بزرگی در راستای تحقق این شعارها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان با استفاده از ظرفیت اقتصاددانان و دانشجویان و نخبگان و برگزاری همایش‌های مختلف به تحقق شعار حماسه اقتصادی کمک کرد.

بیاتیان با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی در گرو اراده دولت و سایر بخش‌هاست و با همکاری با سایر بخش‌های دولت باید به این باور برسیم که ما می‌توانیم شعار اقتصادی را محقق سازیم.

وی تاکید کرد تحقق حماسه اقتصادی تنها منوط به تلاش مسئولان نیست بلکه باید فرهنگ کار در جامعه را احیا کرد.

بیاتیان خاطرنشان کرد: در صورتی که همکاری لازم بین بخش خصوصی و دولت بیشتر شود به یقین تحقق حماسه اقتصادی دور از ذهن نخواهد بود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اساس و پایه تمامی مشکلات ما به مباحث فرهنگی برمی‌گردد و متأسفانه فرهنگ کار از بین رفته و کسی به فکر کار نیست.

وی گفت: بحث فرهنگی پایه و اساس تمامی زمینه‌هاست و با مرتفع کردن مشکلات بخش فرهنگی می‌توان به موفقیت‌هایی در سایر بخش‌ها دست یافت.

وی با بیان اینکه عبور از چالش‌های فرهنگی نیازمند همکاری است اظهار کرد: همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی و مردم می‌تواند در حل مشکل موثر باشد.

بیاتیان عنوان کرد: اگر بخواهیم مشکلات سیاسی و اقتصادی مرتفع شود باید در بحث فرهنگی هزینه کنیم و با تبلیغات و فرهنگ‌سازی، فرهنگ توقع کاذب را از جامعه دور کرد.

نماینده مردم بیجار در مجلس در پایان گفت: اعتبارات بخش فرهنگی متناسب با ضرورت آن نیست لذا باید به آن توجه بیشتری کرد.

انتهای پیام/79015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول