اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اوقات فراغت از اولویت‏های تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: موضوع اوقات فراغت یکی از مهم‏ترین اولویت‏های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان محسوب می‏شود.

اوقات فراغت از اولویت‏های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره استانی نشریات فرهنگی و وبلاگ‌نویسی اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گام‏های بلندی در راستای اوقات فراغت برداشته است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان هدایت جامعه به سوی تکامل فکری را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی با وجود مشکلات زیاد و تحمل سختی‏ها نگاه تکلیف‌مدارانه نسبت به فعالیت‎های فرهنگی داشته و در این راه جهاد فرهنگی و ایثار می‏کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه موضوع اوقات فراغت از خلقت انسان تاکنون وجود داشته است، تصریح کرد: امروز کیفیت و کمیت آن نسبت به گذشته فرق کرده است.

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت همواره به عنوان دغدغه در مقاطع مختلفی برای بشر مطرح بوده است، تصریح کرد: امروز اوقات فراغت یکی از اولویت‏های دینی و تربیتی است.

دشتکی با اشاره به اینکه در حال حاضر بشر با به خدمت گرفتن امکانات بیشتر و تکنولوژی مدرن اوقات فراغت بیشتری دارد، اضافه کرد: موضوع اوقات فراغت در سطح جهان مورد توجه قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز باید به صورت جدی به موضوع اوقاف فراغت و محتوای غنی آن پرداخته شود، یادآور شد: هدایت و مدیریت این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی به عنوان بازوی فرهنگی بحث اوقات فراغت و مدیریت آن را در اولویت خود قرار داده است، ادامه داد: آموختن قاعده و اصول برنامه‏ریزی برای سبک زندگی اسلامی از مهم‏ترین اهداف این اداره کل به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه آموزش کار جمعی یکی دیگر از رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در برنامه‏ریزی برای اوقات فراغت است، اذعان داشت: در ارزیابی‎های به عمل آمده نیز آموزش بیشتر مورد توجه و خواست مخاطبین بوده است.

دشتکی با بیان اینکه استفاده مناسب و خوب از اوقات فراغت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: تشخیص نیازهای افراد نیز از مباحثی است که مورد توجه مربیان امور فرهنگی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: افراد باید متناسب با هدف‎های خود نیازها را تعریف کرده و برای رسیدن به آنها تلاش کنند.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول