اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

مدارس هندیجان حق دریافت هیچ وجهی را ندارند

فرماندار هندیجان گفت: مدارس این شهرستان حق دریافت هیچ وجهی برای ثبت نام دانش‌آموزان ندارند.

مدارس هندیجان حق دریافت هیچ وجهی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی مدارس این شهرستان اقدامات لازم باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی جدید در پیش است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف باید در این خصوص همکاری‌های لازم را اجرایی کنند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: گام اول برای حضور دانش آموزان در مدارس، ثبت نام است که در این زمینه از مدیران و مجموعه آموزش و پرورش انتظار می‌رود همکاری‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که مدارس حق دریافت هیچ وجهی را برای ثبت نام دانش‌آموزان ندارند و در صورت بروز این مشکل با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

فرج‌الهی همچنین عنوان کرد: در دستورالعمل‌های موجود نیز چنین بندی قید نشده و انتظار ما از آموزش و پرورش و خانواده‌ها تعامل متقابل است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات پیش‌روی دانش‌آموزان در شهرستان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ 72001/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول