اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهریز بیان کرد

کسب 10 رتبه زیر هزار در مدارس صدرای استان یزد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی استان یزد در کنکور سراسری امسال 10 رتبه زیر هزار کسب کردند که هشت رتبه از آن دانش آموزان مهریزی شد.

کسب 10 رتبه زیر هزار در مدارس صدرای استان یزد

حجت الاسلام مجید جعفرپور در حاشیه اولین گردهمایی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز گفت: دانش آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی استان یزد در کنکور سراسری امسال 10 رتبه زیر یک‌هزار کسب کردند که دانش آموزان مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای مهریز هشت رتبه از این تعداد را کسب کردند.

وی با قدردانی از احمد قریشی مدیر این آموزشگاه در مهریز بیان داشت: مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در سال 1387 در شهرستان مهریز تاسیس و تاکنون 32 فارغ التحصیل این آموزشگاه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی راه یافتند.

وی افزود: امسال نیز پس از ثبت نام 58 نفر برای تحصیل در پایه اول این آموزشگاه در شهرستان مهریز، از این تعداد 25 نفر پس از آزمون ورودی و مصاحبه گزینش شدند و در سال تحصیلی آتی در مجموع 72 نفر در چهار پایه در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای مهریز تحصیل می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز افزود: اگر دانش آموزان بر اساس سفارشات دین و توصیه‌های تربیتی ائمه اطهار (ع) تربیت شوند دیگر هیچ تهدید نرمی نمی‌تواند روی آن‌ها اثرگذار باشد.

جعفرپور تصریح کرد: خروجی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا همین وضعیت دینی و پرورشی و توجه به مسائل علمی در کنار مسائل پرورشی است.

انتهای پیام/90005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول