اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تأکید کرد

ممنوعیت در تغییر رنگ لباس فرم مدارس

فرماندار همدان گفت: با توجه به وضع اقتصادی مردم هر ساله تغییر رنگ در لباس فرم مدارس را شاهد هستیم که با توجه به وضع اقتصادی مردم این امر یک مشکل است.

ممنوعیت در تغییر رنگ لباس فرم مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش همدان با اشاره به ساخت فضا‌های آموزشی در محل احداث مساکن مهر بیان داشت: در استان همدان 5 هزار واحد مسکونی مهر در شهریور افتتاح خواهد شد که مسئولان آموزش و پرورش در این راستا باید کار کارشناسی انجام داده و در هر جایی که نیاز به ایجاد فضای آموزشی است، اعلام کنند.

وی با تأکید بر اینکه در بحث ساخت و ساز فضای آموزشی به دست خیرین عنوان کرد: در بحث ساخت فضای آموزشی به دست خیران، اولویت جانمایی با آموزش و پرورش است.

فرماندار همدان ادامه داد: خیران باید در هر جایی که آموزش و پرورش اعلام نیاز می‌کند فضای آموزشی احداث کنند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر رنگ لباس فرم مدارس در هر سال، آن را یکی از مشکلات خانواده‌ها دانست و گفت: این امر شکایت اکثریت خانواده‌ها را به دنبال داشته است.

قهرمانی‌مطلق ادامه داد: با وجود وضع اقتصادی مردم هر ساله تغییر رنگ در لباس فرم مدارس را شاهد هستیم در صورتی که نباید چنین باشد.

وی ابراز داشت: در صورتی که مدیری نسبت به تغییر رنگ لباس فرم مدارس اقدام کند باید به وی تذکر داده شود و در صورت عدم تمکین با او برخورد صورت گیرد.

فرماندار همدان خطاب به مسئولان نسبت به تسویه حساب مدارس با شرکت‌های خدمات‌رسان گفت: مسئولان باید قبل از بازگشایی مدارس نسبت به بدهی‌های آب و برق و گاز و ... مدارس اقدام کنند تا در آستانه بازگشایی مدارس با قطعی آنها مواجه نشویم.

وی اذعان کرد: مصرف انرژی در سطح استان همدان بالاتر از حد استاندارد است پس باید در مدارس برنامه‌ای را برای فرهنگسازی مصرف انرژی داشته باشیم.

قهرمانی‌مطلق یادآور شد: شهریور ماه آغاز خرید وسایل و لوازم مدارس است که به دنبال این هستیم با ایجاد نمایشگاهی در آستانه بازگشایی مدارس جو روانی بازار را بشکنیم.

وی به نظارت دقیق سرویس‌های مدارس اشاره و تأکید کرد: در خصوص خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند باید نظارت جدی و دقیقی صورت بگیرد.

فرماندار همدان ادامه داد: از سوی دیگر باید با افراد متفرقه که ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را به عهده می‌گیرند برخورد شود.

وی گفت: در ارتباط با نگهداری مدارس و سالن‌های ورزشی باید نگاه بیت‌المالی به این فضا‌ها داشت تا از تخریب آنان جلوگیری شود.

انتهای پیام/89007/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول