اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی کاربردی علویجه خبر داد

پذیرش دانشجو در رشته‌های والیبال و تکواندو

رئیس مرکز علمی کاربردی علویجه گفت: برای نخستین بار در استان اصفهان علاقه‌مندان می‌توانند در مرکز علمی کاربردی علویجه رشته‌های والیبال و تکواندو را انتخاب کنند.

پذیرش دانشجو در رشته‌های والیبال و تکواندو

مصطفی کلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی علویجه از یکسال و نیم پیش با ساخت و راه‌اندازی یک ورزشگاه منحصر به فرد با ابعاد استاندارد برای دانشجویان قصد داشت مکان بسیار خوبی را برای اوقات فراغت و دروس تربیت بدنی دانشجویان فراهم کند.

وی تصریح کرد: پس از مدتی مشاهده کردیم که بیشتر زمان‌های این ورزشگاه خالی است و با طرح آمایش سرزمین که انجام دادیم متوجه شدیم که هیچ مرکز علمی کاربردی استان و حتی مراکز جنوبی کشور تاکنون اقدام به راه‌اندازی رشته‌های والیبال و تکواندو نکرده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی علویجه ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در این مرکز وجود داشت و با تفاهم‌نامه‌هایی که با اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون تکواندو و والیبال انجام دادیم تصمیم بر این گرفته شد که در رشته تربیت مربی والیبال و تکواندو در دو بخش خواهران و برادران پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی گفت: در تاریخ 27/5/92 دفترچه‌های مربوطه توسط سازمان سنجش توزیع می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب مرکز علمی کاربردی علویجه به عنوان مرکزی که قصد دارند در آن ادامه تحصیل بدهند از این امتیاز بهره‌مند باشند.

رئیس مرکز علمی کاربردی علویجه ادامه داد: با توجه به اینکه برای نخستین بار است که این رشته‌ها قرار است راه‌اندازی شود پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی از آن‌ها به عمل بیاید.

وی تاکید کرد: امکانات رفاهی خوبی را برای دانشجویانمان از جمله سرویس‌های ایاب و ذهاب و خوابگاه فراهم کرده‌ایم‌ و کمترین شهریه را در میان دانشگاه‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی دارد و با توجه به اینکه دوره‌های کارشناسی این رشته‌ها نیز تصویب شده تصمیم داریم که مقطع کارشناسی را نیز برای رشته‌های والیبال و تکواندو راه‌اندازی کنیم.

کلانی تاکید کرد: بنا داریم در آینده در تمام رشته‌های ورزشی پذیرش دانشجو و مربی را داشته باشیم.

وی گفت: دوره‌های آموزشی که برگزار می‌کنیم زیر نظر وزارت علوم است اما برای ایجاد هماهنگی مجوزهایی را نیز از سوی فدراسیون‌های مربوطه گرفته‌ایم.

رئیس مرکز علمی کاربردی علویجه تاکید کرد: برای نخستین بار در استان است که این دوره‌ها برگزار می‌شود و پیش از این نیز تا جایی که من اطلاع دارم تنها یک مرکز این رشته‌ها را در کشور راه‌اندازی کرده بود.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها بدون کنکور صورت می‌گیرد گفت: دانشجویان می‌توانند با گرفتن دفترچه در این رشته‌ها ثبت نام کنند و به امید خدا از اول مهر ماه نیز می‌توانند در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

کلانی تاکید کرد: دلیل انتخاب این رشته‌ها این بود که اصفهان قطب این رشته‌ها در کشور است.

وی گفت: از عزیزانی که در انتظار شنیدن این خبر بودند تقاضا داریم به موقع کارهای مربوط به ثبت نام خودشان را انجام دهند.

انتهای پیام/63020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول