اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 8 تیم

برترین‌های مینی والیبال دختران در قم معرفی شدند

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از برگزاری و مشخص شدن تیم‌های برتر مسابقات مینی والیبال قهرمانی دختران قم خبر داد.

برترین‌های مینی والیبال دختران در قم معرفی شدند

نسرین رامین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بخش بانوان هیئت والیبال استان قم سعی می‌کند با برنامه‌ریزی مناسب شرایط را برای حضور حداکثری دختران و بانوان علاقمند به والیبال در فعالیت‌های این رشته ورزشی فراهم کند.

وی ادامه داد: ورزش والیبال در بین دختران و بانوان قمی استعدادهای بسیار خوبی دارد و ما سعی می‌کنیم در تلاش برای توسعه قهرمانی این رشته سرمایه‌گذاری مناسبی روی رده‌های سنی پایه داشته باشیم و با هدف همگانی کردن این ورزش بین بانوان، امکانات و فضای مناسب ورزشی برای آن‌ها ایجاد کنیم.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم برگزاری رقابت‌های استانی بین دختران و بانوان والیبالیست را یکی از اولویت‌های مهم این هیئت عنوان کرد و ابراز داشت: بر همین اساس مسابقات مینی والیبال قهرمانی دختران استان قم را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های استانی والیبال یکی از مهم‌ترین راهکارهایی است که به هیئت والیبال کمک می‌کند استعدادهای این رشته ورزشی را شناسایی کرده و بعد از پایان مسابقات در فضای مناسب‌تر و با امکانات بیشتر زیر نظر مربیان مجرب روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کند.

رامین تصریح کرد: با هدف شناخت استعدادهای آینده والیبال قم در بخش دختران سعی کردیم برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری رقابت‌های مینی والیبال دختران قم داشته باشیم، مسابقاتی که با جذابیت و کیفیت بالا بین هشت تیم برگزار شد و تیم‌های اول تا سوم خود را شناخت.

وی بیان داشت: این دوره از رقابت‌های مینی والیبال دختران قهرمانی استان قم طبق برنامه‌ریزی هیئت والیبال با شرکت هشت تیم برگزار شد و در پایان مسابقات دختران والیبالیست شرکت کننده از سالن ورزشی امام خمینی (ره) عنوان قهرمانی را کسب کردند.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم ابراز کرد: هشت تیم حاضر در این دوره از رقابت‌های استانی با بازیکنان متولد بالای 1380 در دو گروه چهار تیمی قرار گرفتند و به مدت دو روز بازی‌های خود را در سالن ورزشی شهید طاهریان قم برگزار کردند.

وی ادامه داد: بازی‌های مرحله مقدماتی در گروه اول با جدال و رقابت تیم‌های مینی والیبال عیاران (الف)، عیاران (ب)، سالن امام خمینی و سالن بوستان نرگس برگزار شد و در گروه دوم نیز تیم‌های سالن میثم، قنوات (الف)، قنوات (ب) و مریم به رقابت پرداختند.

رامین افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات لیگ مینی والیبال قهرمانی دختران استان قم بازی‌های خود را در حالی به انجام رساندند که در نهایت تیم‌های سالن امام خمینی، سالن بوستان نرگس و تیم قنوات (الف) رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/78002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول