اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

رای بالا به وزیر اقتصاد نشان از تایید برنامه‌های اقتصادی دولت است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رای بالای بی سابقه نمایندگان به وزیر پیشنهادی اقتصاد نشان از مهر تایید همه نمایندگان بر برنامه‌های وزیر و دولت یازدهم است.

رای بالا به وزیر اقتصاد نشان از تایید برنامه‌های اقتصادی دولت است

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همان طور که همه می‌دانند، یکی از مشکلات بزرگ کشور در بحث اقتصادی و معیشت مردم است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس مردم نیازمند هستند که یک نگاه و اهتمام ویژه‌ای از سوی مسئولان کشور به بحث‌های تورم و کنترل گرانی‌های اخیر بازار بشود و این جز با یک برنامه خوب و قابل اجرا از سوی متولی آن میسر نیست.

این مسئول تصریح کرد: نمایندگان خانه ملت هم به همین منظور در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم به این نکته توجه داشتند و تمام سعی خود را می‌کردند که دولت یازدهم از یک تیم قوی اقتصادی خوب، همراه با برنامه‌های اقتصادی قابل اجرا و موثری برخوردار باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی رای بالای بی سابقه نمایندگان به وزیر پیشنهادی اقتصاد را نشان از مهر تایید همه نمایندگان بر برنامه‌های این وزیر و دولت دانست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کنترل تورم و گرانی در برنامه‌هایی که از سوی طیب نیا به مجلس ارائه شده بود و یا در کمیسیون مربوطه بیان می‌شد، بسیار پررنگ بود و این نظر اکثر نمایندگان را به خود جلب کرد.

موسوی‌لارگانی در پایان اذعان داشت: از دیگر دلایلی که سبب رای آوری بالای وزیر پیشنهادی اقتصاد دولت شد، تیم اقتصادی قوی معرفی شده از سوی این وزیر در کمیسیون اقتصادی مجلس است.

انتهای پیام/63001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول